۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۲۱۸۶۸۹

دیدار رییس مجلس با آیت الله مکارم شیرازی

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
ديدار رييس مجلس با آيت الله مکارم شيرازي ديدار رييس مجلس با آيت الله مکارم شيرازي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی نماینده مردم قم و رییس مجلس شورای اسلامی که چند روزی است در حوزه انتخابیه خود به سر می برد، صبح امروز به دیدار حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی رفت که به تازگی از سفر یک ماهه به مشهد مقدس به شهر مقدس قم بازگشته است.


در این دیدار که در مدرسه امام سجاد(ع) قم برگزار شد، ابتدا رییس مجلس شورای اسلامی گزارشی از وضعیت کشور ارائه کرد و از عزم جزم مجلس برای همکاری با دولت به منظور حل مشکلات کشور در عرصه های مختلف خبر داد.

 

در ادامه این دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی ضمن انتقاد از تحریف اظهاراتش درباره ارائه نسل سوم اینترنت، تاکید کرد: ما هیچ گاه مخالف توسعه و گسترش تکنولوژی ها نبوده و نیستیم، منتهی باید این فضاها پالایش وسالم سازی شود.

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی همچنین به دولتمردان توصیه کرد که از نقدهای سازنده هرچند تلخ باشد استقبال کنند و ناراحت نشوند.

 

وی نقد را لازمه حل مشکلات و عدم تکرار آنها دانست و در عین حال به منتقدان نیز توصیه کرد که در نقد دولت جانب انصاف را رها نکنند و از نقدهای مخرب دوری کننده چراکه در شرایط کنونی کشور به صلاح نیست.

 

گفتنی است، رییس مجلس شورای اسلامی در دو روز گذشته نیز دیدارهای جداگانه زیادی با علما و مراجع در قم داشته است.

 

در این دیدارها مراجع و علما بر لزوم حل مشکلات کشور در عرصه های مختلف به ویژه اقتصاد و فرهنگ تاکید کردند و از رییس مجلس شورای اسلامی خواستند از ظرفیت خود برای حل مشکلات بهره بگیرد.

 

مراجع و علما همچنین بر حفظ آرامش و وحدت در کشور به منظور پیشبرد اهداف تاکید و این مساله را نیازی حیاتی ارزیابی کردند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات