۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۱۸۷۷۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

مدیریت جهادی راه مقابله با توطئه های فرهنگی و اقتصادی دشمن است

خبرگزاری رسا- استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز کشورمان نیازمند نهادینه شدن فرهنگ مدیریت جهادی در همه بخش های است، گفت: راه مقابله و خنثی سازی توطئه های فرهنگی و اقتصادی دشمن تنها نهادینه سازی فرهنگ مدیریت جهادی در کشور است.
امام جمعه چسمتان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران عصر امروز امروز در دیدار جمعی از مسؤولان منطقه لاویج شهرستان نور با بیان این که خدمت به مردمی که بزرگترین و مهم ترین داشته هایشان را پیشکش و تقدیم نظام کرده اند وظیفه سنگینی است، گفت: باید با عشق و تعهد به آن عمل کرده و در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی کوشا باشیم.

 

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی متعلق به آحاد ملت است، بیان داشت: ملت ما هم تا به حال پای انقلاب ایستاده و همه هزینه های لازم آن را در همه جهات پرداخت کرده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود، مردم کشورمان را ملتی الگو در جامعه جهانی معرفی کرد و افزود: این ملت در 35 سال اخیر هر چه در توان داشتند برای پاسداری از نظام و انقلاب به میدان آوردند و امروز وظیفه مسؤولان کشور است که از همه ظرفیت های کشور در جهت تأمین رفاه و معیشت این مردم بهره گیرند.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که امروز کشورمان نیازمند نهادینه شدن فرهنگ مدیریت جهادی در همه بخش های است، تصریح کرد: راه مقابله و خنثی سازی توطئه های فرهنگی و اقتصادی دشمن تنها نهادینه سازی فرهنگ مدیریت جهادی در کشور است.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که امروز رقابت مشروع و مقبول از نظر مردم و عقلا تنها رقابت برای خدمتگزاری مردم معنا پیدا می کند، گفت: مردم و جوانان باید طعم خوشی و شیرینی خدمات مدیران را در کام خود احساس کنند.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری راجع به ویژگی امام راحل، خاطرنشان کرد: آن اراده نیرومندی که کوه های عظیم در برابر و مقابل او به حساب نمی آمدند همواره در برابر فداکاری های مردم سر تعظیم فرود می آورد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انسان مؤمن و قیامت باور می داند هر چه بیشتر به دیگران خدمت کند آخرت او زیبا تر و مطلوب تر خواهد شد، بیان داشت: خدمت خالصانه و صادقانه راه دور ودراز مقصود را نزدیک می کند و در اثر توفیق خدمت می توان جاده صد ساله را به گامی طی کرد.

 

حجت الاسلام جباری، افزود: هر سال چنین روزهایی بهترین شرایط، فرصت و فضا برای نزدیک شدن و یا تقویت روحیه و فرهنگ خدمتگزاری دلسوزانه و خالصانه مدیران به انسان های شاخص و نمونه ای چون شهید رجایی و باهنرها است.

 

وی، ادامه داد: در راستای ترویج چنین فرهنگ و اندیشه ارزشمندی که اساس انقلاب و شالوده آن جز بر این تفکر و باور و نیت پی ریزی و ریخته نشد در شخص رجایی و باهنر و دولت آن چند ویژگی بود که مدیر و یا دولتمردی دارای آن باشد مردم همان نگاه را نسبت به آنها هم خواهند داشت.

 

امام جمعه چمستان با بیان این که مدیران باید تلاش و خدمت بی منت و عاشقانه و حتی گاهی حریصانه این که خستگی ناپذیر در پی رفع مشکل و گرفتاری جامعه و مردم باشند که آن دو شهید این چنین بودند، بیان داشت: هرگز کسی نشنید این ها فریاد بزنند و جایی اعلان کنند ما شبانه روز داریم کاری می کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که نادیده گرفتن منصب، مقام و عنوان هایی همچون ریاست جمهوری و نخست وزیری از جمله ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر بوده است، بیان داشت:  آن ها این عناوین را عامل و سبب بیشتر خدمت کردن می دیدند و هرگز مقام مسلط بر آنها نمی شد و آن ها بر مقام تسلط داشتند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات