۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۲۱۹۴۲۷
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

رخنه فرهنگی توطئه دشمن برای ایجاد بی اعتمادی میان مردم و نظام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: حفظ میراث شهدا در دفاع از ولایت فقیه و ولایتمداری مهم ترین اصل در نظام ما است.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، شب گذشته در هفدهمین یادواره نه تن از شهدای کوهسار کنده نکا افزود: این انقلاب با خون هزاران شهید بدست آمده و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، وظیفه شرعی و ملی ما است و اطاعت از رهبری در هر شرایطی مصونیت ایجاد می کند و هوشیاری و درایت رهبری بوده که فتنه 88 برچیده شد.

 

وی ادامه داد: ایران اسلامی در دوران مختلف با توطئه ها و چالش های فراوانی روبرو بوده است که در فتنه 88 که هنوز دل رهبری از این مسأله خون است، سلاح بصیرت مردم و اطاعت پذیری آنان از رهبری نهم دی را ایجاد کرد تا آرامش ایجاد شود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان این که مردم با بصیرت خود در نهم دی بساط فتنه را دفع کردند، گفت: باید آگاه باشیم که این فتنه رفع نشده و همچنان احتمال فتنه وجود دارد و به همین دلیل باید با تقویت ایمان، تقوا و عمل به هنگام از توطئه ها جلوگیری کنیم.

 

وی با اشاره به این که ما اکنون با گذشتن از تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی در رخنه فرهنگی قرار گرفته ایم، اظهار داشت: یکی از راهکارهای دشمن برای رخنه فرهنگی، بی اعتماد کردن مردم به انقلاب است که دستگاه های فرهنگی باید با احساس وظیفه در این رابطه وارد شوند.

 

حجت الاسلام غلامی گفت: باید در این رخنه فرهنگی اثر گذار باشیم و اثرگذاری ما در به قدرت رسیدن ما است که قدرت یافتن ما نتیجه علم و فن آوری و تکنولوژی است و به همین دلیل باید با اثرگذاری در دنیا به درستی وارد شویم تا در نظم چدید دنیای امروز جای ما خالی نباشد.

 

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا است که باعث تداوم حرکت انقلاب خواهد شد، و همین یاد و خاطره شهداست که می تواند در برابر رخنه  فرهنگی دشمن ما را بیمه کند.

 

این مسؤول فرهنگی بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به ارزش های جامعه، ما را در برابر توطئه ها ایمن می کند و  همین روحیه شهادت طلبی در بین جوان های بسیار ارزشمند است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت:‌ باید بدانیم که بی بصیرتی مردم حضرت علی(ع) را به زانو درآورد و به همین دلیل باید ضمن افزایش بصیرت در جامعه و تبعیت از ولایت، جامعه را در برابر آسیب های احتمالی حفظ کنیم و با الگو برداری از وصایای شهدا در جهت عزتمندی بیشتر انقلاب تلاش کنیم. 

 

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: فرهنگ غنی اسلام باید با برگزاری همین یادواره ها نهادینه شود و بدانیم برگزاری یادواره شهدا وظیفه و نیاز ما است تا راه را از بیراهه تشخیص داده و در ادامه مسیر با استفاده از وصایای شهدا به بیراهه نرویم.

 

وی گفت: ملتی که شهادت را افتخار بداند به یقین پیروز خواهد بود و به همین دلیل باید با سلاح ایمان، تقوا و بصیرت در جامعه حرکت و در برابر توطئه های دشمنان بیایستیم./ 1317/202/ب1

ارسال نظرات