۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۲۱۹۴۲۸
مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

ولایت فقیه رمز عزت و اقتدار ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان این که رمز عزتمندی و عظمت در سایه ولایت‌فقیه و اطاعت‌پذیری از ایشان است، گفت: تا زمانی‌که در سایه ولایت باشیم هیچ آسیبی مملکت ما را تهدید نمی‌کند و مشکلات امروز عراق نیز بر اثر عدم ولایت‌پذیری است.
سردار خسرو عروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران، پنج شنبه شب در مراسم سومین سالگرد شهید محمد منتظر قائم، شهید پژاک در سالن ارشاد نکا اظهار داشت: وحدت و انسجام ملی، قدرت سیاسی و حضور حماسی مردم در صحنه های حساس از دیگر عواملی تقویت قدرت ملی و به تبع آن قدرت بازدارندگی کشور هستند که باید مرود توجه باشند.

 

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: امروز هم در دوران دفاع مقدس به سر می‌بریم و به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی دنیا به صورت تمام عیار با ما در جنگ است.

 

عروج با بیان این که رمز عزتمندی و عظمت در سایه ولایت‌فقیه و اطاعت‌پذیری از ایشان است، یادآور شد: تا زمانی‌که در سایه ولایت باشیم هیچ آسیبی مملکت ما را تهدید نمی‌کند و مشکلات امروز عراق نیز بر اثر عدم ولایت‌پذیری است.

 

وی گفت: شناخت ما از امام حسین(ع) و عاشورای حسینی گره گشای ما در بسیاری از مشکلات و ناملایمات است که باید با شناخت عمیق از این قیام خونین حسینی در جهت حفظ ارزش‌های جامعه گام برداریم.

 

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: دشمن هیچ‌گاه از فکر ضربه‌زدن به ما غافل نیست و ما باید چگونگی مقابله با دشمن و ایستادگی در برابر حملات دشمن را داشته باشیم و با سلاح ایمان و اطاعت از رهبری، دشمن را ناامید کنیم.

 

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به برکت وجود شهدا و خون پاکشان در سراسر جهان در حال گسترش است و اگر ولایت‌مداری شهدا نبود اکنون کشور ما نیز شاید همچون کشورهای همسایه درگیری‌های خاص خود را داشت.

 

عروج گفت: خوشبختانه مردم ایران اسلامی در پناه خدا و اطاعت از ولایت‌فقیه اکنون الگو و نمونه جهانیان هستند و بسیاری از حرکت‌های آزادی خواهی در جهان برگرفته از این انقلاب ما و خون شهدای ما است که موجب حرکت آفرینی در مسلمانان جهان شد.

 

وی افزود: استمرار این یادواره ها و تبیین این ارزش‌های جامعه در زندگی ما اثر گذار خواهد بود و اثرگذاری یادواره‌های شهدا در استمرار آن در زمان‌های مختلف است و باید با برگزاری این یادواره‌ها از ارزش‌های این انقلاب دفاع کنیم.

 

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: شهدا از مردان راستین و با ایمان انقلاب و مصداق بارز مجاهدان در راه خدا بودند که با خدا بر سر جان خود معامله کردند تا اسلام و میهن اسلامی ما پابرجا بماند.

 

گفتنی است، محمد منتظر قائم در 25 شهریور ماه 63 در نکا به دنیا آمد و  در 13 شهریور ماه 90 در سن 27 سالگی در درگیری با گروهک تروریستی پژاک در سردشت(تپه جاسوسان) به شهادت رسید و  پیکر وی در گلزار شهدای نکا آرام گرفت./ 1317/پ202/ب1

ارسال نظرات