۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۱۹۴۴۵
آیت الله طبرسی:

تحقق مطالبات رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ راه نفوذ دشمنان را خواهد بست

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله طبرسی به سخنان مهم رهبری نظام پیرامون اقتصاد، فرهنگ و علم و فناوری اشاره کرد و گفت: تحقق این سه مسأله مهم راه نفوذ دشمنان را خواهد بست.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) با اشاره به امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) مسیر حق را برای مردم روشن کردند، ادامه داد: حرکت در مسیری که این بزرگان دینی ما مشخص کردند سعادت و تعالی دنیوی و اخروی را نصیب ما خواهد کرد.

 

وی با بیان این که دهه کرامت یادآور مفاهیم بلند و سازنده است که هر انسانی را به تفکر وا می دارد، ادامه داد: دهه کرامت فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم مردم با ائمه اطهار (ع) و تبیین فرهنگ قرآنی است.

 

آیت الله طبرسی بر ضرورت عمل به معارف رضوی در جامعه دینی تأکید کرد و گفت: باید با شناخت صحیح از سیره عملی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) معارف تعالی بخش دینی را در زندگی فردی و اجتماعی خود نهادینه و تقویت کنیم.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به کشتار بی رحمانه رژیم طاغوت در هفدهم شهریور ماه سال 57 در میدان ژاله تهران اشاره کرد و گفت: آن کشتار بی رحمانه رژیم دژخیمان پهلوی به گونه ای بود که آن روز به جمعه خونین نام گرفت.

 

وی با بیان این که مردم تنها به دنبال خواسته های به حق خود بودند، تصریح کرد: اما رژیم پهلوی با قصاوت هرچه تمام تر مردم را قتل و عام کرد و این روز لکه ننگی بر پرونده سیاه آن رژیم بود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان انقلاب همواره تلاش کردند تا مانع از پیشرفت کشورمان در حوزه های مختلف شوند، گفت: هر جا که ایران اسلامی از رشد و پیشرفت همه جانبه برخوردار شد تنها عصبانیت دشمنان را شاهد بودیم.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که استکبار جهانی در 35 سال اخیر از هر طرحی برای انزوای ایران اسلامی استفاده کرده است، افزود: اما غربی ها باید بدانند که ایران بزرگ متکی به قدرت اسلام است و هیچ گاه در برابر زورگویی های آنها عقب نشینی نخواهد کرد.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در همه میدان های نبرد با دشمنان پیروز بوده و هستند، تصریح کرد: غربی ها پس از پیروزی انقلاب با همه نیرو و توان خود به مقابله با ایران اسلامی آمدند، اما همواره شکست خوردند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: ایران اسلامی با اتکا به نیروی الهی و اسلامی در جهان به قدرت دست یافت و تلاش‌های دشمن برای به انزوا کشیدن ایران راه به جایی نمی‎برد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که استکبار جهانی در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران به زانو در آمده است، بیان داشت: علیرغم همه ادعاهای مقامات غربی امروز شاهد افول و انزوا مستکبران عالم در عرصه جهانی هستیم.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که آمریکا و کشورهای غربی با سردادن شعار دموکراسی و دفاع از حقوق بشر ملت ها را به خاک و خون می کشند، گفت: دموکراسی مورد نظر غرب تنها تأمین کننده منافع استعماری و استکباری آنها است.

 

وی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان مبانی فرهنگ غرب را در این اجلاس به چالش کشیدند.

 

آیت‌الله طبرسی به سخنان مهم رهبری نظام پیرامون اقتصاد، فرهنگ و علم و فناوری اشاره کرد و گفت: تحقق این سه مسأله مهم راه نفوذ دشمنان را خواهد بست.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ارتحال آیت‌الله جباری، اظهار داشت: این عالم ربانی همواره در مسیر انقلاب اسلامی ثابت قدم بود و در جبهه و پشت جبهه حضور فعال داشت و سخنران بیش از چهار هزار یادواره‌ شهدا بود.

 

امام جمعه ساری ا اشاره به استقبال پرشور مردم در مراسم تشییع جنازه امام جمعه فقید بهشهر، گفت: عظمت روحانیت بار دیگر به دشمنان اسلام نشان داده شد و این حضور نشان از مردم‌داری آیت‌الله جباری و روحانیت در بین مردم بود./950/پ201/ب1

ارسال نظرات