۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۱۹۵۴۴

جشنواره قرآنی «گناهان زبانی» در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جشنواره قرآنی «گناهان زبانی» در بخش های مختلف هنری در زنجان همزمان با چند استان دیگر کشور برگزار می شود.
جشنواره قرآنی «گناهان زبانی» در زنجان برگزار می‌شود

وحید اکبری، مسؤول روابط عمومی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اعلام خبر برگزاری این جشنواره قرآنی اظهار داشت: جشنواره قرآنی «گناهان زبانی» 20 مهر ماه در زنجان برگزار می شود.

 

وی در ادامه با بیان این که از مدت ها قبل فراخوان عمومی ارائه آثار اعلام شده است، گفت: با توجه به درخواست هنرمندان و علاقه مندان به شرکت در دومین جشنواره قرآنی گناهان زبانی، دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار را تا 31 شهریور ماه سال جاری تمدید کرد.

 

مسؤول روابط عمومی حوزه هنری زنجان در ادامه خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره تا تاریخ ذکر شده می توانند آثار خود را ارسال کنند که البته قابل ذکر است که این تاریخ دیگر تمدید نخواهد شد.

 

اکبری در ادامه با اشاره به بخش های متفاوت این جشنواره هنری تصریح کرد: این دوره از جشنواره در سه بخش هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری و شعر طنز برگزار می‌شود که عموم مردم می توانند در هر سه بخش آثار هنری خود را تا تاریخ ذکر شده ارائه نمایند.

 

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره قرآنی و حدیثی تأکید کرد: تشویق و ترغیب هنرمندان به منظور غنای آثار خود با استفاده از قرآن و منابع قرآنی همچنین آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان با ابعاد گوناگون ادبی و هنری قرآن از جمله اهداف این جشنواره بزرگ است.

 

این مسؤول در ادامه افزود: معرفی بیشتر قرآن به‌عنوان الگوی اعتقادی و فکری و زیبایی شناسی به‌عنوان پشتوانه غنی هنرهای ایرانی از دیگر اهداف مهم این جشنواره به شمار می رود.

 

اکبری در پایان گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و مقررات جشنواره می توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان زنجان به آدرس www.artzanjan.ir مراجعه نمایند.

 

گفتنی است، دومین جشنواره قرآنی "گناهان زبانی" به صورت منطقه ای است که ویژه استان های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، اردبیل، همدان، کردستان، قزوین، قم، البرز، گیلان، تهران و زنجان می باشد که در استان زنجان مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر این جشنواره در 20 مهر ماه با همکاری دار القرآن کریم زنجان برگزار خواهد شد. /949/ت302/ب4

ارسال نظرات