۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۲۰۳۴۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

حراست از آرمان های شهدا عامل موفقیت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران گفت: شهدا با نثار خون خود عزت و امنیت امروز را برای ما به ارمغان آوردند که همه ما در جهت حفظ و حراست از دستاوردهای شهدا باید تلاش کنیم.
حجت الاسلام جلالي امام جمعه فريدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه شورای اداری فریدونکنار، اظهار داشت: دو ندا همواره در جهان بلند است که یکی برای دعوت به توحید، اسلام و یگانگی و دیگری دعوت شیطان به پستی و خواری است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که سعی کنیم تا سیره اهل بیت(ع) را در زندگی خود به کار بندیم، گفت: بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) در زندگی فردی و اجتماعی ما را به سعادت و تعالی حقیقی خواهد رساند.

 

حجت الاسلام جلالی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین یادواره شهدای فریدونکنار اظهار داشت: شهدا از گرانترین سرمایه خود برای عزت امروز این جامعه گذشتند و ما در این شهرستان که زادگاه شهدای بسیار گرانقدر است وظیفه دو چندانی داریم.

 

وی با بیان این که ویژگی اصلی و بارز شهدا ولایت مداری بود و اگر این گونه نبود ما نیز همانند سایر کشورهای منطقه آسیب می دیدیم، اذعان داشت: امروز عمل به وصیت شهدا و امام راحل و توصیه های مقام معظم رهبری یک اصل اساسی و رمز موفقیتمان در این دوره از تاریخ است.

 

امام جمعه فریدونکنار با بیان این که عزت ایران اسلامی در جهان نتیجه و خون بهای شهدا است و باید یادواره آنان با جایگاه ارزشمند آنان تناسب داشته باشد، افزود: باید بدانیم اگر خون شهدا نبود بالندگی امروز وجود نداشت.

 

وی ادامه داد: فرهنگ شهادت عامل قدرت و بالندگی ما است و به همین دلیل باید این فرهنگ در جامعه زنده نگه داشته شود تا در جهت بالندگی کشور مان تلاش شود.

 

امام جمعه فریدونکنار اظهار داشت: شهدا با نثار خون خود عزت و امنیت امروز را برای ما به ارمغان آوردند که همه ما در جهت حفظ و حراست از دستاوردهای شهدا باید تلاش کنیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران ادامه داد: امروز عزت و سربلندی و پیروزی غزه در برابر رژیم صهیونیستی نیز الگو گرفته از ایران اسلامی و عزت ما است که این چنین رژیم اشغال گر قدس را زمین گیر کرده است.

 

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که شجره انقلاب اسلامی از امام راحل و با خون شهدا رنگین شده است، گفت: هرچه داریم از شهدا و ایثارگران است و افتخار هم می کنیم که خود را وقف این شخصیت های بزرگ کنیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه با تاکید بر این که امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ در عرصه حل اختلافات بین المللی در منطقه تأثیر گذار است، تصریح کرد: کشورهای غربی که همواره دم از مذاکره می زدند و داعش و گروه های تروریستی را به وجود آوردند امروز به دنبال اتحاد جهانی برای از بین بردن آن هستند، اما امنیت نسبی حاکم بر عراق در کنار تلاش های عالمانه مرجعیت شیعه و حمایت های جمهوری اسلامی ایران است.

 

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین یادواره شهدای شهرستان فریدونکنار، ضمن تقدیر از اعضای ستاد یادواره، تاکید داشت: هدف از برگزاری این مراسم ها آشنایی نسل سوم و چهرام با انقلاب و رشادت های جوانان دیروز است و  برگزاری یادواره در واقع یک کار بزرگ برای پر کردن خلأ فرهنگی در جامعه است و راهی برای مقابله با دشمنی است که برای بی هویت کردن جوانانمان سرمایه گذاری های بسیار کلانی کرده است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات