۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۲۰۶۵۱
با حضور حجت الاسلام سرلک؛

«شادی و نشاط در اسلام» در حرم رضوی بررسی می شود

خبرگزاری رسا ـ «شادی و نشاط در اسلام» با سخنرانی حجت الاسلام سرلک در حرم مطهر رضوی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
نشاط در اسلام

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، «شادی و نشاط در اسلام» موضوع این هفته سلسله نشست های «دین،نشاط، زندگی» است که شنبه تا سه شنبه محورهای معنای نشاط و آرامش، شادی و نشاط دنیوی و اخروی، عوامل مادی و معنوی شادی و نشاط ، شادی و نشاط در سیره اهل بیت (ع) بررسی می شود.

 

همچنین چهارشنه تا جمعه نیز محورهای ورزش و شادی و نشاط، هنر و شادی و نشاط، مسافرت و شادی و نشاط در جمع زائران و مجاوران مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

 

این گزارش حاکیست سلسله نشست های «دین،نشاط، زندگی»،  هر روز ساعت 17:15 در صحن جمهوری اسلامی برگزار می شود.

 

پرسمان دینی

بر اساس این گزارش پرسمان دینی نیز در همین راستا هر شب بعداز نماز عشاء در صحن برگزار می شود که این هفته موضوعات درمان و پیشگیری از بیماری های روحی و روانی، دوست خوب و بد، صله رحم از منظر امام رضا علیه السلام، حق مسلمانان از منظر امام رضا علیه السلام، احکام ازدواج ، انتفاع از امام در عصر غیبت از سوی حجج اسلام ضیایی، فیض آبادی، روح بخش، عزیزی، عنایتی و سید محسن علوی تحلیل می شود.

 

جوانه های معرفت

ویژه برنامه کودکان چهار تا 10 سال است که با موضوعات آداب زیارت، حفظ سوره، نیایش ، قصه، کاردستی، نقاشی هر روز به غیر از روز های جمعه ساعت 10:00 تا 11:30 و 17:30 تا 18:30 در رواق دارالحجه برگزار می شود.

 

 

یادآور می شود، جلسات پرسش و پاسخ چهره به چهره درباره مسائل اعتقادی نیز در رواق های امام خمینی (ره)، دارالحجه، دارالاجابه و مرکز پاسخگویی ویژه برادران و خواهران دایر می شود./1308/پ203/ب5

 

حلقه های معرفت

ارسال نظرات