۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۲۰۷۸۶
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان خبرداد؛

جذب بیش از 300 طلبه خواهر در سال تحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خواهران لرستان، گفت: 339 طلبه نو ورود در مدارس علمیه خواهران لرستان سال تحصیلی خویش را آغاز کردند.
مدارس علميه خواهران

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علیمه خواهران لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تحصیل بیش از یکهزار طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان، بیان داشت: از این تعداد، 339 نفر طلاب نو ورود هستند.

وی با اشاره به این که خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان در سطح دو و سه مشغول تحصیل هستند، افزود: خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان بومی هستند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به فعالیت اساتید حوزه های علمیه خواهران، بیان داشت: 127 استاد خواهر و برادر در مدارس علمیه خواهران استان لرستان تدریس می کنند.

مهرابی در ادامه تصریح کرد: از این تعداد اساتید، 93 نفر خواهر و 34 نفر برادر در حوزه‌های علمیه خواهران لرستان مشغول تدریس هستند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به نیاز روز افزون جامعه به فراگیری معارف دینی، عنوان داشت: تربیت دینی طلاب نقش مؤثری در سلامت دینی، فرهنگی و اخلاقی جامعه دارد.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های اخلاق در مدارس علمیه خواهران لرستان، یادآور شد: در مدارس علمیه خواهران لرستان در یک روز از هفته کلاس درس اخلاق برای طلاب برگزار می شود.

مهرابی افزود: براساس آیین‌نامه آموزشی حوزه علمیه خواهران، برنامه‌های آموزشی مباحث تحقیق و امور فرهنگی، تربیتی نیز در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می‌شود./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات