۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۲۰۹۷۸
نماینده مردم تبریز:

وحدت اصولگرایان خواست نیروهای انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: جریان اصلاحات تلاش می کند با استفاده از اختلافات درون اصولگرایان خود را تقویت کند، تا بتوانند به اکثریت نایل شود.
سعيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو امروز در همایش هادیان سیاسی بسیج و سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی به تشریح اوضاع سیاسی جاکم بر داخل و خارج از کشور پرداخت و اظهار داشت: وحدت کلمه تنها رمز اقتدار ملی نظام اسلامی ایران است.

 


وی با بیان این‌که تمام تلاش‌های غرب بر تفرقه‌افکنی میان ملت، مسؤولان و طیف‌های سیاسی فعال در کشور معطوف شده است، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در عرصه دیپلماسی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی حرف خود را به کرسی بنشانیم، بایستی از مسائل تفرقه افکنی پرهیز کنیم.

 


سعیدی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مقتدرانه در مقابل استکبار جهانی ظاهر شویم، بی تردید بایستی با اتحاد خود، اقتدار معنوی خود را به رخ دشمنان بکشیم وگرنه با بزرگ نمایی نقاط ضعف و کوچک نمایی نقاط قوت جریان مقابل، نخواهیم توانست به اتحاد دست یابیم.

 


عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که نظام اسلامی ایران، نظامی یکپارچه است، نقاط ضعف و قوت به پای انقلاب اسلامی نوشته می‌شود و موضع گیری های سیاسی و بدخلاقی‌های موجود در فضای سیاسی کشور باعث شکاف بین سران قوا و مردم می شود، این در حالیست که بر این نکته که مردم پشتوانه معنوی نظام هستند، اتفاق نظر داریم.

 


نماینده مردم تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح فضای سیاسی حاکم بر مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار داشت: امروز طیف اکثریت مجلس متعلق بر جریان اصولگرایی است که اعتقادی راسخ به ارزش‌ها و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ایران دارند و حرکتشان بر محور ولایت فقیه است.

 


وی افزود: البته این طیف اخیرا به دو فراکسیون اصول گرایان، که در رأس آن حداد عادل می باشد و فراکسیون رهروان ولایت که در رأسش علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی هستند، تقسیم شده است که نوعا در مبانی و اصول، وجه اشتراک دارند ولی در موضع گیری هاب متفاوت در قبال اتفاقات و حوادث سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دارند.

 


سعیدی ادامه داد: طیف مقابل اصول گرایان که از اقلیت برخوردار هستند، جریان اصلاحات است که این جریان نیز در مبانی و اصول با اصولگرایان مشترکند ولی در فروع و موضع گیری ها اختلاف سلیقه دارند و تلاش دارند با استفاده از اختلافات درون اصولگرایان خود را تقویت کرده و به اکثریت نایل شوند./935/پ203/ب4

ارسال نظرات