۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۲۱۵۲۶
امام جمعه موقت مراغه:

شرط نخست مبارزه با تروریسم صداقت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه، گفت: شرط نخست مبارزه با تروریسم صداقت در مبارزه است که هیچ یک از مؤتلافان داعش دارای آن نیستند.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام امیرحسین حسینقلی زاده، امام جمعه موقت مراغه امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان این‌که آمریکا با ائتلاف جمعی از کشورهای غرب به دنبال حضور دوباره نظامی در منطقه و عراق است، اظهار داشت: این ائتلاف نه برای مبارزه با تروریسم بلکه با اهداف مغرضانه دیگری طرح‌ریزی شده است.


وی خاطرنشان کرد: چطور ممکن است، آنانکه که تا دیروز حامی درجه یک گروهک تروریستی داعش برای کشتار مردم بی‌گناه عراق و سوریه بودند، امروز بر طبل توخالی مبارزه با تروریسم می کوبند و مدعی هستند که برای ساقط کردن داعش وارد عراق می شوند.


خطیب جمعه مراغه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین مانع در برابر سیاست های غرب در خاورمیانه دانست و گفت: ائتلاف آمریکا و کشورهای غربی علیه داعش رویکرد جدید استکبار برای حفظ منافع خود در منطقه است، این در حالیست که همواره ایران اسلامی مانع تحقق این هدف شوم بوده است.


حجت الاسلام حسینقلی زاده ادامه داد: استکبار و صهیونیسم تا دیروز حامیان گروهک تروریستی داعش بودند و اعلام مقابله توسط آنها بهانه ای برای ناامن کردن خاورمیانه است، باید دانست که شرط نخست مبارزه با تروریسم صداقت در مبارزه که هیچ یک از مؤتلافان داعش دارای آن نیستند.


وی خاطرنشان کرد: آمریکا، فرانسه و انگلیس که سال ها از این گروه های جنایتکار تروریسم حمایت کرده اند چگونه می توانند ادعای مبارزه با این گروهک تروریستی را داشته باشد، قطعا اهداف پشت‌پرده متعددی در این جریان وجود دارد که مسلمانان باید آگاه به فتنه های جدید دشمنان باشند.


امام جمعه موقت مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و دوران غرور و حماسه ملت ایران در برابر متجاوزان بعثی اظهار داشت: تمامی دستگاه ها مکلف هستند تمام امکانات خود را برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس بسیج کنند چرا که همه ما مدیون رزمندگان و شهدا هستیم./935/پ203/ب4

ارسال نظرات