۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۲۱۶۶۰
مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران:

ولایت فقیه عامل عزت و اقتدار بین المللی ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، شالوده اصلی انقلاب اسلامی را ولایت دانست و گفت: در زمان غیبت امام زمان(عج) معیار ولایت بوده و مخالفت دشمنان با انقلاب اسلامی به سبب ایرانی بودن نیست بلکه به خاطر اسلامیت، ولایت و الگو شدن برای جهانیان است.
مديرکل اوقاف مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران امروز در یادواره شهدای سادات محله کارنام و مزده بخش چهاردانگه ساری با اشاره به حضور مردم در یادواره شهدا گفت: حضور در یادواره شهدا  تکریم از اهل بیت (ع)، علما و روحانیت است.

 

وی افزود: دین مداری و ولایت مداری دو مقوله مهم وانتظار به حق شهیدان از ملت بزرگ ایران اسلامی بوده که باید در راستای تحقق انتظارات و خواسته های این بزرگواران تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر این که شهدا سرمایه های گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: شهدا رفتند و ما باید در شرایط کنونی راه آنان را به بهترین نحو ممکن اداه دهیم.

 

مدیر کل اوقاف مازندران ادامه داد: شهیدان از همه مدیران انتظار دارند که در امور خود دین را ملاک و معیار خود قرار دهند که باید در تلاش باشیم در راستای رضایت خداوند متعال گام برداریم که ضامن سعادت و تعالی زندگی انسان است.

 

وی با اشاره به وقوع انقلاب ها در دنیا، گفت: انقلاب هایی در دنیا رخ داده اند و از بین رفته اند اما انقلاب اسلامی ایران که به رهبری ولایت فقیه بر پا شده بر پایه دین و ولایت  یک انقلاب فرهنگی بود و شهیدان ضامن بقای آن شده اند.

 

حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر این که بهره گیری از سیره شهدا، و رهنودها تدابیر گرانقدر امام خمینی(ره) و مقام مظعم رهبری راهگشای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بیان داشت: حرکت در این مسیر نورانی می تواند جامعه اسلامی را در مسیر ارزنده و تعالی و پیشرفت قرار دهد.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران افزود: خواسته های مهم شهیدان در وصایای آنان ذکر شده است و همه باید وصایای شهیدان را مورد بررسی قرار دهیم و به آن عمل کنیم و دو مقوله مهم دین داری و ولایت مداری در آن به صورت مستمر به چشم می خورد.

 

حجت الاسلام علیزاده با تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهیدان و ایثار گران، گفت: خانواده های معظم شهیدان و ایثار گران بهترین چیز خود را در راه اسلام خرج کردند و باید قدردان خانواده های این عزیزان باشیم.

 

وی شالوده اصلی انقلاب اسلامی را ولایت خواند و افزود: در زمان غیبت امام زمان(عج) معیار ولایت بوده و مخالفت دشمنان با انقلاب اسلامی به سبب ایرانی بودن نیست بلکه به خاطر اسلامیت، ولایت و الگو شدن برای جهانیان است.

 

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با تاکید بر این که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: باید در تلاش باشیم با عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای پیشرفت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات