۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۲۲۲۲۵۸
استاد حوزه علمیه آمل:

روشنگری آسیب های ماهواره ضرورتی انکارناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل،‌ گفت: روشنگری آسیب های شبکه‌های ماهواره ای ضرورتی انکارناپذیر است که باید در راستای تحقق آن تلاش شود.
امام جمعه دابودشت امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل، امشب در همایش بزرگ بسیجیان دابودشت با بیان این که از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب دشمنان قسم‌خورده به فکر ضربه زدن به آن بودند، گفت: پس از پیروزی انقلاب دشمنان به فکر اجرای دسیسه‌های مختلف برای براندازی این انقلاب بودند به گونه‌ای که هنوز انقلاب اسلامی ایران یک نهال نوپا بود که عراق را به جنگ با کشورمان وادار کردند.

 


وی افزود: دشمنان این نظام مقدس، هشت سال جنگ تحمیلی را بر کشور ایران تحمیل کردند تا به خیال خام خود جلوی پیشرفت و گسترش آن را بگیرند اما به فضل الهی و با ایمان راسخ مردم توانستیم در این جنگ پیروز شویم.

 


امام جمعه دابو و دشت سر، ادامه داد: دشمن پس از جنگ هشت ساله آرام ننشست و وارد جنگ نرم علیه این نظام مقدس شد تا بار دیگر شانس خود را بیازماید اما به فضل الهی در این صحنه از نبرد نیز با شکست سنگینی روبرو می‌شوند.

 


وی با تاکید بر این که مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از خواسته های مهم رهبری مهم انقلاب است، گفت: دشمن در جنگ نرم فرهنگ ملت ایران را هدف قرار داده که این امر سبب شده است تا رهبری معظم انقلاب به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تاکید داشته باشند.

 


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سازمان بسیج مستضعفین با اراده و انگیزه‌ای که نسبت به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب داشته در بحث جنگ نرم ورود پیدا کرده است، گفت: تاکنون اقدامات ارزشمندی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انجام شده است.

 


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که همان‌گونه که بسیج در جنگ سخت نقش بی‌بدیلی ایفا کرد در جنگ نرم نیز با تمام ابزارهایی که در اختیار دارد ورود پیدا کرده است، بیان داشت: نباید از هیچ تلاشی برای مقابله با دشمنان این نظام دریغ کرد و اجازه نخواهیم داد تا دشمن به اهداف شوم فرهنگی خود دست یابد.

 


استاد حوزه علمیه آمل، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر و تهدیدها و آسیب های ماهواره که متاسفانه بخش قابل توجهی از مردم کشور ما با این پدیده شوم که عرصه های مختلف زندگی اسلامی ما را مورد تهاجم قرار داده است رو به رو هستند.

 


وی با تاکید بر این که آسیب های ماهواره ای مشکل بسیار بزرگی است که با تدبیر در قالب برنامه های فرهنگی  و با هدف اقناع سازی و برنامه های ایجابی که داریم باید صورت گیرد، گفت: روشنگری آسیب های ماهواره ای ضرورتی انکارناپذیر است که باید در راستای تحقق آن تلاش شود.

 


حجت الاسلام تقی زاده به تهدید ماهواره به عنوان دجال واره اشاره کرد و بیان داشت: ظرفیت خوبی در حلقه های صالحین داریم که باید از این فضا در جهت رفع مشکلات فرهنگی در جامعه و به ویژه حذف ماهواره ها از زندگی خانواده های ایرانی استفاده کنیم.

 


وی با بیان این که تهاجم دشمن همه جانبه است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در رهنمودهای ده سال اخیرشان بر آماده سازی اداره امور جامعه مبتنی بر مبانی دینی تأکید دارند.

 


استاد حوزه علمیه آمل در پایان، بیان داشت: باید رهنمودهای گرانقدر مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ترویج سبک زندگی اسلامی را در جامعه نهادینه سازی کنیم که اثرات ارزنده و والایی برای نظام اسلامی خواهد داشت./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات