۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۲۳۰۲۴

جمع آوری کمک های مردم آذربایجان‌شرقی به مسلمانان غزه

خبرگزاری رسا ـ پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی آماده جمع آوری کمک های مردم نیکوکار استان به مسلمانان مظلوم غزه هستند.
غزه

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی امروز در نشست هم اندیشی و هماهنگی با سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا اظهار داشت: در آستانه نهم مهر به عنوان روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی کمک های نقدی مردم نیکوکار استان طی روزهای چهارشنبه نهم تا یازدهم مهر ماه جمع آوری می شود.


وی خاطرنشان کرد: بر اساس توافق به عمل آمده بین سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد کمک های نقدی مردم نوعدوست ایران اسلامی به مردم مظلوم فلسطین و نیز بازسازی غزه طی این سه روز جمع آوری و ارسال می شود.


دشتی با بیان این‌که نقش بی بدیل رسانه ملی، شبکه های استانی و مطبوعات محلی در فضاسازی گسترده و همه جانبه در کمک به مردم مظلوم فلسطین راهگشاست، افزود: در راستای کمک به همنوعان مظلوم غزه بهره گیری از کلیه ظرفیت های اطلاع رسانی و رسانه ای استان به منظور جلب مشارک های مردمی بسیار موثر خواهد بود.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی تصریح کرد: تمامی کمک های مادی و غیرمادی جمع آوری شده مردم خیر استان برای بازسازی ویرانه های غزه و کمک به دانش آموزان مظلوم آن شهر هزینه خواهد شد.


وی با دعوت از خیرین و مردم نوعدوست استان در همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطین یادآور شد: خیرین نیکوکار می توانند کمک های نقدی خود را به مردم مظلوم غزه به پایگاههای این نهاد و بسیج سازندگی در سطح استان تحویل دهند.


دشتی ادامه داد: غزه و قدس شریف همچنان توسط رژیم فاسد و اشغالگر صهیونیستی اسرائیل مورد حملات وحشیانه قرار گرفته و هدفی جز کشتار مردم بی دفاع و کودکان این مرز و بوم نمی توان متصور گردید زیرا غایت این اعمال گستاخانه نسل کشی مردم مظلوم فلسطین می باشد.


به گفته وی دفاتر کمیته امداد در شهرستانها و مرکز استان، مراکز مستقر در مساجد، پایگاه‌های دایر شده در سطح شهر آماده دریافت کمک های مردمی برای مسلمانان غزه بوده و به همین منظور شماره حساب 5555 نزد بانک ملی قابل واریز در کلیه شعب و نیز شماره حساب 1861421622451 نزد بانک انصار اعلام می شود./935/د102/ب

ارسال نظرات