۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۲۲۳۱۰۰
آیت الله نورمفیدی:

ویژگی‌های امام راحل در رهبر انقلاب قابل مشاهده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نورمفیدی، گفت: همان خصوصیاتی که در وجود امام راحل برای حفظ کشور و انقلاب اسلامی وجود داشت آن ویژگی‎ها در مقام معظم رهبری به عنوان محور انقلاب اسلامی وجود دارد که شاهد پیروزی‎های متعدد در کشور هستیم.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، امشب در گردهمایی فرماندهان دفاع مقدس که با محوریت قافله خورشید در کانون طه گرگان برگزار شد، گفت: هر کسی که دلش برای نظام و انقلاب اسلامی می‎سوزد باید برای پیشرفت کشور گام بردارد.


وی، تصریح کرد: روزهایی که دشمن کمر به نابودی انقلاب اسلامی بسته بود رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به گونه‎ای به دفاع از انقلاب پرداختند که در مخیله متجاوزان خطور نمی‎کرد.


نماینده ولی فقیه در گلستان، ادامه داد: دشمن تصور می‎کرد با توجه به مشکلاتی که ایران در داخل داشت می‎تواند خیلی سریع کار ایران را تمام کند که طمع به نابودی نظام اسلامی کرد.


آیت الله نورمفیدی با بیان این که شرایط دفاع مقدس باید مورد تحلیل قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: دشمن آماده و مسلح بود اما آنچه سبب شد تا در مقابل جنگ هشت ساله دشمن مقاومت کرده و پیروزمندانه از آن خارج شویم نقش امام راحل بود و زمانی که امام و امت در کنار یکدیگر قرار گرفتند معجزه ایجاد کردند.


وی پیوستگی و وابستگی امام راحل به ذات اقدس الهی را از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: تعلقات ایجاد رنگ می‎کند اما بی‎تعلقی پیوستگی به وجود می‎آورد و آن که ایمان دارد و عمل صالح انجام می‎دهد خداوند محبت او را در دل ها می‎اندازد و انسان‎هایی که به خدا متعلق می‎شوند منشأ آثار باقیه خواهند بود.


نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان این که امام خمینی(ره) خودش آماده شهادت بود، یادآور شد: مسأله شهادت برای امام یک شعار نبود بلکه مسیری برای تعالی بود، امام اهل سیر و سلوک بودند و به فرماندهان نیز نیروی مثبت می‎دادند که این انرژی به دیگران نیز منتقل می‎شد.


امام جمعه گرگان حضور مقام معظم رهبری را در میدان‎های جنگ موثر خواند و بیان داشت: همان خصوصیاتی که در وجود امام راحل برای حفظ کشور و انقلاب اسلامی وجود داشت آن ویژگی‎ها در مقام معظم رهبری به عنوان محور انقلاب اسلامی وجود دارد که شاهد پیروزی‎های متعدد در کشور هستیم.


وی ادامه داد: کشوری که در روزهای اول همانند نهالی از زیر خاک سربرآورده بود و مورد حمله دشمن قرار گرفت توسط امام و ملت حفظ شد و اکنون به نهالی بارور تبدیل شده است.


آیت الله نورمفیدی با بیان این که گذشته تاریخی کشور ایران تجربه‎های تلخی بوده است، گفت: نباید شیرینی‎های امروز را فراموش کنیم و نباید بگذاریم پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند.


وی در پایان بیان داشت: ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی سبب پیشرفت جامعه شدند و امروز هم برای حفظ انقلاب اسلامی همه باید در صحنه باشند./950/پ202/ب4

ارسال نظرات