۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۲۲۳۲۵۹
مبلغان جهادی(2)

فعالیت فرهنگی غیرجهادی به سرانجام نمی‌رسد

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه تبلیغی جهادی رضوان معرفت فعالیت فرهنگی غیرجهادی را بی‌ثمر خواند و گفت: فعالیت فرهنگی باید پشتیبانی شود، اما هرگز نباید وابسته به پول و امکانات باشد.
فعاليت‌هاي گروه جهادي مسافران خورشيد در مناطق محروم

حجت‌الاسلام ایمان کسایی، مدیر گروه تبلیغی جهادی رضوان معرفت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیان اهمیت تبلیغ گروهی و جهادی، فعالیت فرهنگی غیرجهادی را بی‌ثمر خواند و گفت: میدان‌داران تبلیغ جهادی بیش از افراد دیگر به نیازها و کمبودهای این طرح واقف‌اند.

 وی افزود: هرچند این سخنان برای مسؤولان فرهنگی شهر چندان مفهومی ندارد، اما اگر برای انجام فعالیت فرهنگی بخواهیم منتظر امکانات و یا ابلاغ از مقام‌های بالا باشیم، کار به پیش نمی‌رود.

 

مدیر گروه تبلیغی جهادی رضوان معرفت تصریح کرد: کار باید جهادی و آن هم از پایین به بالا صورت گیرد و افراد دغدغه‌مند وسط میدان بیایند و با برنامه‌ریزی و توکل بر خدا آن را جلو ببرند و همین مفهوم کار جهادی است.

 

وی در ادامه به مدیران و مسؤولان گروه‌های تبلیغی جهادی توصیه کرد که به نیروهای صف و کسانی که در میدان عملیات هستند اهمیت دهند و برنامه را از آنهنا بخواهند و بودجه را براساس مشورت با آنها طرح کنند.

 

حجت‌الاسلام کسایی یکی از آسیب‌های کار جهادی را وابسته بودن آن به پول و امکانات دانست و تصریح کرد: فعالیت فرهنگی باید پشتیبانی شود، اما هرگز نباید وابسته باشد که اگر امکانات و پول فراهم نشد، متوقف شود.

 

وی دیگر مانع مهم بر سر راه فعالیت تبلیغی جهادی را عدم تشکیلاتی بودن آن عنوان کرد و با تأکید بر کار گروهی و سازماندهی شده افزود: فعالیتی که به واسطه دغدغه‌مندی و به تنهایی به پیش رود، موفق نخواهد بود.

 

مدیر گروه تبلیغی جهادی رضوان معرفت از مبلغان خواست که دغدغه‌های شخصی را وارد کار جمعی نکنند تا فکر جمعی و تجربه افراد، دخیل شده و با پشتیبانی بیشتری که صورت می‌گیرد، کار جهادی جواب دهد./920/ت302/ی

ارسال نظرات