۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۲۴۰۷۳

بیش از 30 مبلغ به مدارس پلدختر اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی پلدختر از اعزام بیش از 30 مبلغ و مبلغه به مدارس این شهرستان خبر داد.
اعزام مبلغان

علی یار کیانی، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان، همزمان با آغاز سال تحصیلی، بیش از 30 مبلغ مرد و زن به مدارس و مراکز آموزشی شهر و روستاهای پلدختر اعزام شده است.

وی افزود: حضور مبلغان در مدارس به‌عنوان محور برنامه­ های فرهنگی و مذهبی در ارتقا سطح فرهنگی مدارس و جامعه نقش بسزایی دارد.

کیانی با بیان این که مدارس و مراکز آموزشی پایگاه­های تعلیم و تربیت هستند، عنوان داشت: انجام فعالیت فرهنگی در مدارس موجب کاهش مشکلات فرهنگی جامعه می شود.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر با اشاره به این که شخصیت جوانان و نوجوانان در دوران مدرسه شکل می‌گیرد، تصریح کرد: در این راستا حضور مبلغان در مدارس بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان این که دوران نوجوانی و جوانی بهترین زمان برای تقویت ارزش های اسلامی دانش آموزان است، خاطرنشان کرد: حضور مبلغ و برگزاری گفتمان های دینی در مدارس موجب تقویت اعتقادات و باورهای دینی دانش‌آموزان می شود.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر در ادامه عنوان داشت: حضور مبلغان در مدارس موجب توسعه و ترویج آموزه‌های دینی نوجوانان و جوانان می شود و در پاسخگویی به شبهات آنان نیز بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به نقش خطیر دانش آموزان در آینده جامعه بیان داشت: مبلغان در  تقویت احکام دینی و مسائل اعتقادی دانش آموزان وظیفه سنگینی برعهده دارند.

کیانی در ادامه یادآور شد: مبلغان اعزامی به مدارس شهرستان پلدختر برگزاری نماز جماعت، بیان احکام و مسائل شرعی، برگزاری گفتمان دینی با موضوعات اخلاقی، اعتقادی و اجتماعی را برعهده دارند./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات