۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۲۴۲۹۶
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبرداد؛

برگزاری جشن های دهه ولایت در 70 مسجد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری مراسم جشن ولایت و امامت در 70 مسجد این شهرستان خبرداد.
عدير غدير، جشن عيد غدير

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که گرامیداشت عید غدیر وظیفه دینی هرمسلمانی است، ابرازداشت: عید غدیر از اعیاد مهم و بزرگ اسلامی است.

وی با اشاره به آمادگی مساجد بروجرد برای برگزاری جشن های دهه ولایت و امامت، افزود: جشن ها و برنامه های دهه ولایت و امامت در 70 مسجد بروجرد برگزار می شود.

حجت الاسلام جعفرپور در ادامه تصریح کرد: تبلیغات اسلامی بروجرد در راستای نهادینه کردن فرهنگ امامت و ولایت، همزمان با آغاز این دهه، مبلغان را به مساجد شهر و روستاهای این شهرستان اعزام کرده است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با تأکید بر این که دهه ولایت باید با بیان ابعاد امامت و ولایت همراه باشد، افزود: برنامه های اجرایی در این ایام باید اثر گذار باشد.

وی در ادامه با بیان این که دهه امامت ولایت فرصت مناسبی برای بیان حقیقت غدیر، مسأله امامت، ولایت، ولایت فقیه، و پی بردن مردم به اهمیت و استمرار ولایت و امامت است، عنوان داشت: مبلغان اعزامی با برگزاری گفتمان دینی در این راستا تلاش می کنند.

حجت الاسلام جعفرپور با بیان این که تشریح و تبیین مسأله غدیر در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد، تأکید کرد: روحانیان و مبلغان اعزامی در راستای تبیین مسأله غدیر به‌ ویژه نسل جوان باید تلاش کنند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با بیان این که روز عید غدیر را خداوند تکریم کرده است، عنوان داشت: غدیر، روز اتمام نعمت و اکمال دین قرارداده شده است.

خطبه غدیر چراغ هدایت جامعه اسلامی است

حجت الاسلام جعفرپور با بیان این که خطبه غدیر راه و چراغ هدایت جامعه اسلامی است، بیان داشت: عید غدیر مظهر عبادت و بندگی خدا است.

وی با اشاره به این که پس از واقعه غدیر آیه اکمال دین و نعمت الهی بر مسلمانان نازل شد، خاطرنشان کرد: عیدغدیر خم نشان‌دهنده این است که خداوند اسلام را کامل‌ترین دین قرار داده است./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات