۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۲۵۲۰۶
امام جمعه دزفول تشریح کرد؛

ویژه برنامه های بزرگ داشت عید غدیر در دزفول

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول برگزاری همایش بزرگ «امامت و ولایت»، عزیمت پزشکان دزفول به مناطق محروم و برگزاری جشن های گوناگون در اماکن متبرکه را برخی از برنامه های شهرستان دزفول جهت بزرگداشت عید سعید غدیرخم دانست.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول،در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ولایت‎مداری مردم دزفول، گفت: عاشقان اهل بیت(ع) در دزفول از عید غدیر با برنامه‎های گوناگون استقبال می‎کنند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‎های غدیر در دزفول پرداخت و افزود: در روز یکشنبه، 20مهر ماه همایش بزرگ «امامت و ولایت» با حضور اساتید و علمای بر جسته‎ای همچون آیت الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام والمسلمین جبرییلی، مدیر گروه کلام پژوهشکده امام باقر(ع)، در تالار شیخمرتضی انصاری، دانشگاه آزاد دزفول برگزار شد.

امام جمعه دزفول در ادامه با اشاره به اهمیت تربیت مربیان مهدویت از طلاب و فضلای حوزههای علمیه، خاطرنشان کرد: در عصر روز یکشنبه،20 مهرماه، ساختمان جدید فرهنگ مهدویت در دزفول به جهت نشر فرهنگ مهدویت افتتاح ‎می شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که پزشکان دزفولی، روز عید غدیر به مناطق محروم عزیمت خواهند کرد، گفت: پزشکان متعهد و ولایتمدار دانشگاه علوم پزشکی دزفول در روز عید غدیر به مناطقی که در آسیب هجمههای وهابیت است رفته و با ارائه خدمات رایگان به درمان محرومان آن مناطق خواهند پرداخت.

وی در ادامه افزود: در روز خجسته عید غدیر مراسم افتتاحیه ساختمان جدید مرکز بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اجرای مداحی، تواشیح و قرائت قرآن کریم برگزار خواهد شد.

امام جمعه دزفول از اطعام گسترده عاشقان اهل بیت(ع) در روز عید غدیر خبرداد و بیان‎داشت: در روز غدیر بقاع متبرکه و حسینیه‎ها در دزفول با برگزاری جشن و شادی میزبان محبان اهل بیت(ع) خواهند بود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در پایان با اشاره به اهمیت نشر کتابهای دینی در جامعه، اظهارداشت: به مناسبت عید غدیر نمایشگاه کتابی با عنوان «غدیر» در کنار همایش «امامت و ولایت» و همچنین در دیگر نقاط شهر دزفول برگزار خواهد شد./9453/ت302/ب2

ارسال نظرات