۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۲۵۲۴۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

فعالیت بیش از 300 مبلغ در عید غدیر

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت بیش از 300مبلغ بومی و غیر بومی در عید غدیر در لرستان خبر داد.
اعزام مبلغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، بیش از 300 مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق گوناگون لرستان اعزام شده است.

وی با اشاره به این که تعدادی از مبلغان 19 مهر ماه جاری به مناطق گوناگون لرستان اعزام شده اند، بیان داشت: سایر مبلغان بومی و غیر بومی نیز امروز به مدت سه روز فعالیت خویش را آغاز می کنند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به حضور مبلغان غیر بومی در مناطق گوناگون لرستان، تصریح کرد: 33مبلغ از استان قم برای برگزاری گفتمان های دینی به مناسبت عید غدیر، در لرستان مشغول فعالیت هستند.

وی در ادامه با بیان این که این ایام فرصت مناسبی برای تبیین و ترویج بیشتر مبانی مسأله امامت و ولایت در جامعه است، خاطرنشان کرد: بزرگداشت غدیر نباید تنها در این دهه انجام شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، از 19 مهر ماه جاری تا 21مهر، بیش از 500 برنامه دینی فرهنگی در مناطق گوناگون لرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های غدیر در لرستان، گفتمان های غدیر، مسابقات و برگزاری جشن های ویژه غدیر را از جمله این برنامه ها بیان کرد.

وی در ادامه بیان داشت: انتظار می رود در اجرای ویژه برنامه‌های عید غدیر خم، مردم و مسؤولان لرستان مشارکتی فعال داشته باشند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: تلاش برای تبیین جایگاه ولایت از مهم ترین برنامه های تبلیغات اسلامی به مناسبت عید سعید غدیر خم است./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات