۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۲۵۲۶۷
به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر مشهد؛

آغاز به کار نمایشگاه ولایت در مشهد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از برگزاری جشن های غدیریه در یک هزار و 500 کانون مساجد استان خبرداد.
دهه ولايت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نمایشگاه ولایت با هدف معرفی توانمندی های کانون های مساجد ظهر امروز 20 مهر ماه در مشهد آغاز به کار کرد.

محمد حسین عبداللهی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی درباره دیگر برنامه های کانون های مساجد در ایام دهه ولایت و به مناسبت عید غدیر خم گفت: در همین راستا و همزمان با سالروز سخنرانی رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی در جمع ائمه جماعات و موثرسازی کانون های مساجد، نمایشگاه شمیم ولایت با هدف معرفی توانمندی های کانون های مساجد از 20 مهرماه به مدت یک هفته به همت کانون الغدیر مشهد آغاز به کار می کند.

وی با بیان این که برگزاری مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر در سراسر استان از دیگر برنامه های این ایام است، تصریح کرد: به مناسبت ایام غدیریه،150 سری پوستر نمایشگاهی در 150 کانون مشهد توزیع شده است.

عبداللهی در ادامه از برگزاری جشن های غدیریه در یک هزار و 500 کانون مساجد استان خبرداد و اظهار داشت: به همین مناسبت نیز سه شب جشن ویژه در مسجد امام رضا کانون الغدیر برگزار می شود که آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد در این مراسم به سخنرانی می پردازد.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی افزود: گلباران حرم رضوی در روز عید غدیر خم توسط مسجد و کانون الغدیر مشهد از دیگر برنامه های ایام غدیریه کانون های مساجد است.

وی در ادامه از برگزاری اجلاسیه نخبگان کانون های مساجد با حضور 250 نفر ازمدیران و نخبگان کانون های مساجد در رشته های مختلف فرهنگی خبر داد و اظهار داشت: این اجلاسیه در روز چهارشنبه23 مهرماه در مشهد با حضور حجت الاسلام سالک، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

عبداللهی در ادامه با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار و 580 کانون فرهنگی هنری در استان خراسان رضوی تصریح کرد: از این تعداد کانون 960 کانون در روستاها فعالیت دارند./934/د101/ب

ارسال نظرات