۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۲۲۵۳۳۰

طرح ملی حجاب در مدارس دخترانه کشور اجرا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول طرح ملی حجاب مرکز ریحانه النبی(س) از اجرای طرح ملی حجاب در مدارس دخترانه شش شهر کشور با هدف جذب و تشویق جوانان و نوجوانان به فرهنگ حجاب خبر داد.
مراسم افتتاحيه طرح ملي حجاب ريحانةالنبي(ص) ويژه مدارس

حجت الاسلام مهدی عسگرآبادی، مسؤول طرح ملی حجاب مرکز ریحانه النبی(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به طرح ملی حجاب ریحانةالنبی گفت: این طرح از سال 1384 ویژه دختران مدارس مقاطع ابتدایی در مناطق آسیب پذیر محروم که خانواده‌ها دغدغه کمتری در زمینه آموزشی ـ تربیتی دارند، با حضور خواهران طلبه اجرا می‌شود.

 

حجت الاسلام عسگرآبادی اظهار داشت: این طرح با سه هدف تبلیغ چهره به چهره، برپایی کلاس‌های علمی، ‌فرهنگی و ورزشی و ‌تدریس کتاب آموزشی مروارید بهشتی ویژه مدارس مقطع ابتدایی با هدف جذب و تشویق به فرهنگ حجاب با حضور مربیان خواهر طلبه دارای باور فرهنگی حجاب برگزار می‌شود.

 

مسؤول طرح ملی حجاب مرکز تحقیقات و طرح های کاربردی ریحانه النبی(س) ویژه دختران مدارس مقطع ابتدایی از برگزاری این طرح در شهرهای مشهد، تهران،‌ ارومیه، کاشان و شاهین شهر خبر داد.

 

وی با بیان این‌که طرح ملی حجاب ریحانةالنبی(س) پیش از این به مدت 5 سال در شیراز برگزار شده است، گفت: به سبب عدم حمایت مسؤولان این استان از ابتدای امسال این طرح در شیراز برگزار نمی شود که با توجه به تعطیلی آن نیز ‌پیگیری‌ای خاصی از سوی مسؤولان استانی صورت نگرفته است.

 

حجت الاسلام عسگرآبادی درباره برگزاری این طرح در کاشان نیز توضیح داد: این طرح چند سالی است که به واسطه استقبال آیت‌الله نمازی، امام جمعه کاشان در این شهر برگزار می‌شود، اما امسال با مسؤولان این شهر هماهنگی نشده و قرار است جلسه‌ای در این زمینه برگزار شود.

 

مسؤول طرح ملی حجاب مرکز تحقیقات و طرح های کاربردی ریحانه النبی(س) ویژه دختران مدارس مقاطع ابتدایی با اشاره به چگونگی انتخاب مربیان طرح ملی حجاب ریحانةالنبی(س)، گفت: مربیان این طرح براساس فراخوان دوره‌های آموزشی ویژه طلاب دارای دغدغه فرهنگی جهادی حوزه علمیه خواهران به صورت مربی جهادی جذب می شوند./822/ت302/ی

ارسال نظرات