۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۲۵۷۱۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تشکیل وزارت اطلاعات، یک ضرورت شرعی و ملی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با تبریک سالروز تشکیل وزارت اطلاعات، تشکیل این مجموعه مهم و اثرگذار نظام را یک ضرورت شرعی و ملی دانست.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان،  آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت سی امین سالگرد تشکیل وزارت اطلاعات با بیان این که امام راحل پشتیبان سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده است، گفت: امروز مقام معظم رهبری نیز مدافع محکم مجموعه وزارت اطلاعات هستند و از این رو مردم نیز باید قدردان زحمات و از خودگذشتگی های این عزیزان باشند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: وزارت اطلاعات یکی از مجموعه های مهم و اثرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره در دفاع از انقلاب و نظام پیشگام بوده است.

 

وی با اشاره به این که با پیروزی انقلاب اسلامی گروه های معاند بسیاری با حمایت دشمنان انقلاب تلاش کردند تا انقلاب را دچار مشکل کنند، افزود: اگر تلاش های دستگاه های امنیتی کشور در کنترل و شناسایی این گروه های معاند انقلاب نبود به حتم امروز مشکلات زیادی در این خصوص داشتیم.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ترور شخصیت ها، علما، ائمه جمعه و روحانیان از سوی گروه های نفاق اظهار داشت: تشکیل وزارت اطلاعات یک ضرورت شرعی و ملی بود چرا که این تشکیلات باید در حفاظت و مراقبت از انقلاب قدم بردارد و به حول و قوه الهی نیز چنین بوده و خواهد بود در واقع وزارت اطلاعات ما را از پاشیدگی و انحراف حفظ کرده است.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که دفاع مقدس نقش بسیار مهمی در حفاظت از کشور داشته است، افزود: در راستای حفاظت و مراقبت از کشور مسؤولیت وزارت اطلاعات و وظیفه آنان بیشتر از دفاع مقدس نبوده باشد به حتم کمتر نیست.

 

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: به تعبیر امام خمینی(ره) سربازان گمنام امام زمان(عج) بی نام و نشان هستند و بنا بر مسؤولیتشان ناشناخته و هیچ بروزی در جامعه ندارند که ما خواهان اجر الهی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)برایشان هستیم./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات