۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۲۵۷۲۲

جشن مجازی آنلاین عید غدیر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم جشن آنلاین به مناسبت عید غدیر در وبگاه مرکز آموزش‌های غیرحضوری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.
خواهران طلبه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مهدی صبایی جانشین مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم، مراسم ویژۀ جشن در انجمن فرهنگی مجازی این مرکز برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم آنلاین حدود 150 نفر از طلاب خواهر که در مناطق مختلف کشور مشغول تحصیل هستند، شرکت و فایل‌های صوتی و تصویری را که به صورت آنلاین پخش می‌شد، مشاهده و استماع کردند.


وی با اشاره به پخش تلاوتی کوتاه از کلام وحی و کلیپی از مقام معظم رهبری دربارۀ عید غدیر در این جشن اضافه کرد: در جشن مجازی عید غدیر خم، همزمان با پخش مستقیم و زندۀ تصاویر حرم حضرت علی(ع)، زیارت آل یاسین در فضای مجازی انجمن پخش شد و کلیپ مداحی و مسابقه‌ای برگزار و با استقبال شرکت‌کنندگان رو به رو شد.


جانشین مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: در این شیوه برگزاری برنامه‌های مناسبتی، شرکت‌کنندگان، امکان گفتگوی صوتی و متنی را نیز دارند و از این طریق می‌توانند با سایر طلاب گفت‏وگو کرد.


وی هدف از برگزاری این جشن را گسترش فضای معنوی و ذکر فضائل اهل بیت(ع) در فضای مجازی ویژه طلاب خواهری دانست که به صورت غیرحضوری ادامه تحصیل میدهند و فرصت و امکان کمتری دارند تا در جلسات طلبگی به صورت حضوری شرکت کنند./978/د101/س

ارسال نظرات