۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۲۵۷۳۵
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی:

نظام اسلامی مبتنی بر تفکرات الهی است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی گفـت: نظام اسلامی به برکت درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا، نظام باورها و مبتنی بر تفکرات الهی است.
حجت­الاسلام حسين روحاني­نژاد، معاون امور فرهنگي و تبليغي سازمان تبليغات اسلامي کشور

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت­الاسلام حسین روحانی­نژاد، معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، در آیین بهره­برداری از مجتمع فرهنگی و هنری تبلیغات اسلامی گیلانغرب افزود: امروز این باورها در جهان در حال گسترش است و برهمین اساس است که بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی قصد دارند آن را به شکل‌های مختلف محدود کنند.

 

وی اظهار کرد: گسترش فرهنگ مقابله با توطئه‌های دشمنان نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی است که باید بر حسب مقتضیات زمان آن‌ها را ایجاد کرد و افزایش اعتقادات مذهبی در بین جوانان یکی از راههای مبارزه با تبلیغات شوم دشمنان است.

 

حجت­الاسلام روحانی­نژاد گفـت: عزم سازمان تبلیغات اسلامی برای مقابله با توطئه‌های سازمان یافته دشمنان بویژه در بخش فرهنگی بسیار جدی است.

 

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش فرهنگی به شکل مطلوب استفاده خواهد کرد.

 

فرامرز اکبری، فرماندار گیلانغرب نیز در این آیین با اشاره به برکات سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان، از این رویداد به‌عنوان افتخاری بزرگ برای مردم این دیار یاد کرد و گفت: از مجموع 48 پروژه عمرانی مصوب سفر مقام معظم رهبری با 620 میلیارد ریال اعتبار تاکنون 14 پروژه به بهره‌برداری رسیده است و عملیات تکمیلی 18 پروژه نیز در دست اقدام است.

 

حجت الاسلام اسماعیل قبادی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هم در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری گیلانغرب گفـت: این طرح با زیربنای 800 متر مربع در دو طبقه شامل سرسرای اجتماعات، کتابخانه، مراکز فرهنگی و هنری است که 12 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری برای احداث آن هزینه شده است.

 

حجت الاسلام قبادی افزود: بیشترین مبلغان استان در گیلانغرب مشغول فعالیت‌اند به‌گونه‌ای که هیچ خانه عالم خالی از مبلغ در این شهرستان وجود ندارد./998/د102/ب4

ارسال نظرات