۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۲۶۶۱۶
شهردار اهواز:

همراهی نهادهای فرهنگی و دینی با آیت الله موسوی جزایری زمینه ساز تحول در خوزستان خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ شهردار اهواز با بیان این که همراهی نهادهای فرهنگی و دینی با آیت الله موسوی جزایری زمینه ساز تحولی بزرگ در خوزستان خواهد بود، گفت: پروژه غدیر نمونه ای از محرومیت زدایی و یادگاری از فعالیت های خستگی ناپذیر آیت الله موسوی جزایری برای مردم مناطق محروم است.
سيد خلف موسوي

سید خلف موسوی، شهردار اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به این که کلنگ زنی پروژه فرهنگی ورزشی غدیر در حاشیه محروم اهواز یک اقدام مهم بوده است، گفت: این پروژه بزرگ نمونه ای از محرومیت زدایی و یادگاری از فعالیت های خستگی ناپذیر آیت الله موسوی جزایری برای مردم مناطق محروم است.

موسوی با بیان این که ساخت و ساز یک شهر شکلی از فرهنگ سازی در جامعه بوده، اظهارداشت: ساختار و چشم انداز هر شهری از فرهنگ مردم آن شهر حکایت داشته و مشخصات آن شهر نمایانگر رفتار و فرهنگ مردم آن است.

وی افزود: یک شهر خوب و زیبا را زاییده دین گرایی، اخلاق های مداری، و رفتارهای پسندیده دانست و گفت: هنگامی که به دین و اخلاق افراد جامعه توجه شده و به آن بها داده شود حاصل ان یک شهر ارزش گرا خواهد بود.

موسوی تصریح کرد: بدون شک پروراندن نیروهای مذهبی و دین مدار نیازمند تأسیس کانون های دینی و فرهنگی خواهد بود و این مسأله می توانند سبب توسعه ارزش ها در جامعه شود.

وی با تقدیر از تلاش های بی دریغ آیت الله موسوی جزایری اظهارداشت: امروز با مجاهدت ها و تلاش های نماینده ولی فقیه در خوزستان بسیاری از کانون های فرهنگی و حوزه های علمیه در حال فعالیت بوده و این از برکات این عالم فرزانه است.

همراهی نهادهای فرهنگی و دینی با آیت الله موسوی جزایری زمینه ساز تحولی بزرگ در خوزستان خواهد بود

شهردار اهواز افزود: اگر نهادهای دیگر به فعالیت های فرهنگی و دینی و تلاش های نماینده ولی فقیه در استان اقتدا کنند ما شاهد تحولی بزرگ در خوزستان خواهیم بود.

وی با بیان این که شهرداری و شورای شهر اهواز از هیچ تلاشی در جهت توسعه فرهنگی استان و همکاری با دیگر نهادها دریغ نخواهد کرد، تصریح کرد: شهرداری اهواز 5 میلیارد تومان برای ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر هزینه خواهد کرد.

شهردار اهواز گفت: رفع بیکاری از دغدغه های جدی آیت الله موسوی جزایری بوده که برای این منظور شهرداری اهواز در این مجموعه فرهنگی ورزشی دست به ساخت کلاس های آموزشی خواهد زد./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات