۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۲۲۶۹۱۵
امام جمعه همدان:

پاسخگویی به شبهات فرهنگی و دینی در جامعه ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اهمیت پاسخگویی به شبهات فرهنگی و دینی در جامعه بخصوص در دانشگاه ها گفت: باید افراد توانمند در این عرصه تربیت کنیم تا ما را در این خصوص یاری کنند.
آيت الله طه محمدي، امام جمعه همدان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان در جمع فعالان فرهنگی استان با اشاره به اهمیت کار فرهنگی به خصوص در سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: کار فرهنگی باید به صورت هماهنگ در تمامی دستگاه های مربوط انجام شود تا موجب هم افزایی و کارآمدی بیشتر شود.


وی در ادامه با توجه به سخنان فعالان فرهنگی در ابتدای جلسه افزود: درد ها در جلسه مطرح شد که البته بزرگترین درد همان جنگ نرم دشمنان است اما فعالان فرهنگی باید به دنبال درمان و راه کارهایی باشند که رفتارهای ناهنجار در جامعه را هنجار سازی کنند.


آیت الله طه محمدی با بیان اینکه در کار فرهنگی خستگی معنا ندارد اظهار کرد: الان اورژانسی ترین اقدام این باید باشد که ما در هیات ها برویم و با کمک در برنامه ریزی، انتخاب شعر و متن و از این دست کار ها اجازه ندهیم دشمن در این هیئات نفوذ کند.


امام جمعه همدان خواستار جمع آوری و بسته شدن مراکز مصرف قلیان شد و از دستگاه های انتظامی،نظامی و قضایی خواستار برخورد قاطع و سریع شد.


نماینده ولی فقیه در استان با بیان اهمیت پاسخگویی به شبهات فرهنگی و دینی در جامعه بخصوص در دانشگاه ها گفت: باید افراد توانمند در این عرصه تربیت کنیم تا ما را در این خصوص یاری کنند.


آیت الله طه محمدی با سپاسگزاری از تیپ انصار الحسین (ع) استان در خصوص مرز داری بخشی از مرزهای کشور افزود: من دیداری با نیروهای این تیپ در مرز ها داشتم که تاثیرات فراوانی داشت و از امامان جمعه شهرستان ها هم میخواهم سرکشی از این مرزها و جانفشانی فرزندان کشور داشته باشند.

 

در ابتدای این دیدار، جمعی از فعالان فرهنگی همدان با بیان دغدغه ها و مشکلات فرهنگی سخنانی را بیان کردند. /823/پ202/ب

ارسال نظرات