۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۲۲۷۵۳۸
آیت‌الله مظاهری:

اسید پاشی عملی فراتر از جنایت است

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه علمیه اصفهان در دیدار با معاون امنیتی وزیر کشور، گفت: دستگاه‌های امنیتی کشور باید مانند قبل با این حرکات معاندانه برخورد کنند و آرامش را به مردم مؤمن اصفهان برگردانند.
اسید پاشی عملی فراتر از جنایت است

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان در دیدار معاون امنیتی وزیر کشور با اظهار تاسف و انزجار شدید از حادثه غیرانسانی اسیدپاشی در اصفهان، این حرکت را یک عمل فراتر از جنایت برشمرد و گفت: همانگونه که پیش از این نیز از مسؤولان مختلف انتظامی و امنیتی خواسته ایم، باز هم از مسؤولان محترم می خواهم تا هرچه سریع تر این موضوع را حل و فصل کرده و به نگرانی های مردم بزرگوار و مؤمن اصفهان خاتمه دهند.


وی در ادامه تصریح کرد: چنین اعمال خشونت باری که زشتی و و قاحت آن نه تنها باعث صدمه جبران ناپذیر به مصدومان و تهدید امنیت روانی اجتماع شده بلکه باعث خدشه به آبروی بین المللی یک شهر و کشور است.


حضرت آیت الله مظاهری از دستگاه های مسؤول خواست با سرعت و دقت حوادث اسیدپاشی در اصفهان را مورد بررسی جدی قرار دهند و عامل یا عوامل آن را کشف و قاطعانه به مجازات برسند.


وی با اشاره به حجم وسیع تبلیغات سوء بیگانگان و رسانه های معاند اسلام و ایران درباره اسیدپاشی در اصفهان به ویژه در فضای مجازی همچنین انتشار شایعات بی پایه و اساس در برخی از سایت های خبری داخلی بر ضرورت هماهنگی دستگاه های مسؤول برای تسریع در بررسی، کشف و مقابله با این حرکت غیرانسانی و نیز خبر رسانی صحیح در این زمینه تأکید کرد./939/د101/ب

ارسال نظرات