۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۲۷۹۴۵

تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات

خبرگزاری رسا ـ تأکید معاون تذکر لسانی ستاد احیا استان اصفهان بر لزوم مشارکت همگانی در تذکر لسانی، تأکید معاون امور قضایی ستاد احیا استان اصفهان بر پیگیری همه پرونده‌های قضایی مربوط به ضرب و شتم آمرین به معروف و ناهین از منکر مه مترین اخبار ستاد احیا استان اصفهان است.
امر به معروف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مجید رفسنجانی مسؤول معاونت سازمان‌ها و ادارات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان امروز در نشست خبری ستاد احیا استان اصفهان تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات را از مهمترین اهداف این معاونت برشمرد و اظهار کرد: تشکیل این شوراها در ادارات به منظور پیگیری مطالبات ستاد احیا است.

 

وی در ادامه افزود: ارتباطات ستاد احیای استان اصفهان با دانشگاه‌ها به صورت جدی است و به دنبال تحقق اهداف و مطالبات ستاد احیا در دانشگاه‌ها هستیم ضمن اینکه امکان دخالت در امور و قوانین دانشگاه برای ستاد وجود ندارد و مشکلات مربوط به حیطه ستاد احیا را به مسؤولین دانشگاه‌ها گوشزد می‌کنیم.

 

علی ریحانی معاون امور قضایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در ادامه از پیگیری جدی پرونده‌های مربوط به ضرب و شتم آمرین به معروف و ناهیان از منکر توسط این معاونت خبرداد و گفت: متأسفانه برخی از آمرین به معروف خارج از حیطه تذکر لسانی عمل کرده‌اند.

 

وی در ادامه با اشاره به قوانین جدیدی که مجلس در حال تصویب آن برای حمایت از آمرین به معروف است خاطرنشان کرد: در بحث تذکر لسانی تا کنون تمام پرونده‌های مربوط به ضرب و شتم آمرین به معرف و ناهیان از منکر بررسی شده است و همه این اشخاص مورد حمایت کامل قرار گرفته اند.

 

اکبر نصر معاون تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در این نشست خبری تذکر لسانی را وظیفه همگانی توصیف کرد و افزود: پیام هفته امر به معروف مبنی بر تذکر لسانی وظیفه همگانی پیام مهربانی بر این موضوع تأکید دارد که امر به معروف و نهی از منکر از وظایف همه مردم است.

 

معاون تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد: قرار نیست عده و گروهی مشخص به انجام این فریضه مهم اقدام کنند بلکه باید همه مردم در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر قدم بردارند و از همه مردم برای انجام این فریضه دعوت می‌کنیم./1304/پ202/ب 

ارسال نظرات