۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۲۲۸۰۰۴

تشییع پیکر دو شهید گمنام در فریدن

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات فریدن از تشییع دو شهید گمنام در روز سوم محرم در شهر داران اصفهان خبر داد.
تشييع شهدا

حجت الاسلام یزدانبخش قاسمی رییس اداره تبلیغات فریدن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: برگزاری زیارت عاشورا در ایام محرم و در مساجد سطح شهر از برنامه‌هایی است که بیش از 10 سال سابقه دارد.

 

 

 

وی افزود: این برنامه که همراه با سخنرانی، مداحی و قرائت زیارت عاشورا بعد از نماز صبح صورت می گیرد، هر روز در یکی از مساجد سطح شهر از سوی هیأت‌های مذهبی برگزار می شود.

 

 

 

حجت الاسلام قاسمی ضمن با اشاره به اهداف این برنامه تصریح کرد: برگزاری زیارت عاشورا نوعی انس، ارتباط و گرهی است که  مردم با امام حسین(ع) دارند.

 

 

رییس اداره تبلیغات فریدن با تأکید بر این که این گونه مراسم ها توصیفی نیستند و باید حس شوند، تصریح کرد: از این رو هدف از برگزاری این مراسم ها تلفیق کردن شور و شعور در عزای حسینی است.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: این نشان عشق مردم به اباعبدالله(ع) است که وقت خود را صرف چنین مجالسی می کنند و آسایش را به برگزاری چنین مجالسی ترجیح می دهند.

 

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به مقارن شدن تشییع شهدای گمنام با ایام محرم گفت: به منظور افتخاری که به سبب ورود شهدای گمنام نصیب این شهرستان شده، صبح روز سه شنبه مصادف با 3 محرم پس از قرائت زیارت عاشورا مراسم بدرقه دو شهید گمنام از مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) داران صورت خواهد گرفت./939/ت303/ب4

ارسال نظرات