۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۲۸۴۸۷
11 آذر ماه؛

نام‎نویسی از زائران برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی آغاز می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان حج و زیارت خوزستان، گفت: نام نویسی از زائران حسینی برای شرکت در راهپیمایی روز اربعین، 11 آذرماه سال جاری آغاز خواهد شد.
پياده روي اربعين حسيني

ناصر حویزاوی، مدیرکل سازمان حج و زیارت خوزستان، در گفت‎و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، ظهارداشت: اعزام زائران کربلا به راهپیمایی اربعین حسینی امسال به دو شکل انفرادی و گروهی انجام خواهد شد.

 

وی در ادامه با بیان این که سازمان حج و زیارت هماهنگی‎های لازم را برای اعزام زائران کربلا با دیگر دستگاه‎های مسؤول در استان انجام داده است، ابرازداشت: عزیمت زائران به عتبات عالیات از طریق گذرگاه‎های مرزی چزابه و شلمچه انجام خواهد شد.

 

مدیر کل سازمان حج و زیارت خوزستان با اشاره به این که گروه‎های اعزامی به کربلا در قالب کاروان‎های 40 نفری خواهد بود، بیان‎داشت: جهت رفاه حال زائران و برطرف شدن مشکلات روادید، از مردم می خواهیم از عزیمت بدون هماهنگی با سازمان حج و زیارت خوداری کنند.

 

حویزاوی در ادامه تصریح کرد: زائران حرم اباعبدالله می‎توانند با مراجعه به شرکت‎های تابعه سازمان حج و زیارت خوزستان برای نام‎نویسی و دریافت مدارک اقدام کنند.

 

وی در ادامه 11 آذر ماه را زمان آغاز نام‎نویسی در راهپیمایی اربعین حسینی دانست و گفت: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرزهای استان، گذرگاه‎های شلمچه و چزابه از 15 روز پیش از فرارسیدن اربعین حسینی باز خواهند شد.

 

مدیر سازمان حج و زیارت خوزستان در پایان با بیان این که در اربعین سال گذشته در حدود 300 هزار نفر از استان خوزستان به کشور عراق سفر کردند، گفت: پیش بینی می‎شود امسال حدود یک میلیون نفر از سراسر کشور در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند./9453/ت303/ب2

ارسال نظرات