۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۲۸۵۳۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

وحدت امت اسلامی تنها راه پیروزی در برابر دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی امت اسلامی در برابر توطئه افکنی‌های دشمنان اسلام تأکید کرد و گفت: امروز تنها راهی که زمینه سعادت و تعالی مسلمانان عالم را فراهم خواهد کرد انسجام امت اسلام در برابر جبهه کفر است.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در دیدار علمای اهل سنت استان با اشاره به تلاش دشمنان اسلام برای ضربه زدن به دین، گفت: دشمنان برای تفرقه میان شیعه و سنی شبکه های مختلفی به راه انداختند.

 

وی با تأکید براین که امت اسلام باید به مقدسات خود احترام بگذارند، افزود: رسالت علمای شیعه و سنی در دفاع از اسلام و جلوگیری از ایجاد تفرقه و اختلاف بسیار سنگین است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی امت اسلامی در برابر توطئه افکنی‌های دشمنان اسلام تأکید کرد و بیان داشت: امروز تنها راهی که زمینه سعادت و تعالی مسلمانان عالم را فراهم خواهد کرد انسجام امت اسلام در برابر جبهه کفر است.

 

امام جمعه گرگان با تأکید براین که علمای شیعه و سنی باید به دور از هر گونه جو سازی به رسالت اصلی خود عمل کنند، تصریح کرد: متأسفانه امروز برخی نااهلان تلاش می کنند تا اسلام را تضعیف کنند.

 

وی دفاع از حیثیت اسلام و جلوگیری از هر گونه تفرقه و اختلاف را رسالت امروز علمای اسلام دانست و خاطرنشان کرد: علما نباید در برابر تفرقه افکنان سکوت کنند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که  عالم دینی کسی است که همه وجودش برای اسلام نگران بوده و حتی اگر مورد تهمت واقع شد، دغدغه ‏اش سربلندی اسلام باشد، گفت: امروز سازمان‏ های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، دست در دست یکدیگر داده ‏اند تا با جنگ‏ افروزی بین مسلمانان، منابع و نوامیس آنان را به غارت ببرند.

 

آیت الله نورمفیدی تفرقه و اختلاف مهم‌ترین حربه دشمنان برای ایجاد دو دستگی در میان امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر روز شاهد تقویت وحدت میان برادران شیعه و سنی هستیم و این افتخاری برای نظام است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اهداف دشمنان در برابر امت اسلام کاملاً روشن شده است، تصریح کرد: نظام سلطه عشق همه مسلمانان را هدف اصلی خود قرار داده است.

 

آیت الله نورمفیدی با تأکید بر این که ایمان واقعی در عشق و پیوند ناگسستنی با رسول خدا است، ادامه داد: ایمانی که در آن عشق به پیامبر گرامی است نباید به حتم ایمان نیست.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که ملت های مسلمان اعم از شیعه و سنی باید با عشق و علاقه به یکدیگر نگاه کنند و هر گونه اختلاف نظر را کنار بگذارند، ادامه داد: امروز شرایط به گونه ای است که دشمنان اسلام از هر گونه اختلافی برای عملی کردن توطئه های شوم خود استفاده می کنند.

 

آیت الله نورمفیدی تفرقه و اختلاف مهم ترین حربه دشمنان برای یجاد دو دستگی در میان امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر روز شاهد تقویت وحدت میان برادران شیعه و سنی هستیم و این افتخاری برای نظام است.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که وحدت شیعه و سنی یک امر شرعی و استراتژیکی است و این را از اهل بیت پیامبر (ص) آموختیم، تاکید کرد: محور وحدت باید آموزههای اهل بیت (ع) باشند، همانهایی که پیامبر گرامی اسلام (ص) آنها را در کنار قرآن قرار داد./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات