۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۲۲۹۱۱۲
امام جمعه بهشهر:

امنیت امروز ایران اسلامی مرهون بهره گیری از فرهنگ حسینی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کشور، امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون فرهنگ ناب حسینی دانست و گفت: امروز به برکت عطر حسینی در این کشور، دشمنان جرأت هیچ گونه نگاهی به کشور را ندارند.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان این که تلاش دشمن در جهت حاشیه سازی برای ائمه جمعه و جماعات است تا مردم را از یکپارچگی و غیرت عمومی باز دارد، گفت: همه باید در قبال جامعه احساس مسؤولیت کنیم و با وحدت و انسجام در جهت رشد و بالندگی نظام گام برداریم.

 

وی بیان داشت:  امروز ارزش های انقلاب با اتحاد گره خورده است و مهم ترین وظیفه مسؤولان انتقال ارزش های انقلاب و نظام، با اتحاد و همبستگی به کل جامعه است.

 

امام جمعه بهشهر ادامه داد: سیاست ائمه جمعه، سیاست رهبری است و مسؤولان نیز باید حضور مردم را در نماز جمعه افزایش دهند و در جامعه موج فرهنگی ایجاد کنند تا جامعه در مسیر درست و واقعی گامن بردارد و هدایت شود.

 

حجت الاسلام جباری افزود: اکنون دشمن با ترفندهای مختلف در پی ایجاد رخنه و اختلاف و فاصله در بین مسؤولان با مردم است که باید با آگاهی مانع از این حرکات دشمن شویم.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که متأسفانه گروه داعش علیه تفکرات شیعه شکل گرفته است که دلار آمریکا و همه اشرار از این گروه حمایت می کنند تا حلقه را بر ایران اسلامی تنگ تر کنند، ادامه داد: ایران اسلامی امروز ما همانند ابراهیم(ع) است که علیرغم آتش های فراوان در کنار این حضرت، ایشان در گلستان بودند و آتش بر ایشان اثر نداشت.

 

حجت الاسلام جباری گفت: اکنون همه کشورهای منطقه نا امن است اما ایران اسلامی با اقتدار هر چه بیشتر ایستاده است و استکبار از این اقتدار ما عصبانی است.

 

وی امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون فرهنگ ناب حسینی دانست و خاطرنشان کرد: امروز به برکت عطر حسینی در این کشور، دشمنان جرأت هیچ گونه نگاهی به کشور را ندارند.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که دشمنان نظام اسلامی در سه دهه اخیر از هر توطئه و هجمه ای جهت تضعیف نظام استفاده کردند، تصریح کرد: مهم ترین راه مقابله با ترفند های خصمانه دشمنان وحدت و همدلی درونی است.

 

امام جمعه بهشهر یادآور شد: در شرایط فعلی تحریم ها و توطئه های مختلف دشمنان، مهم ترین عامل نجات ما اتحاد و همبستگی همه جانبه در جامعه است که باید در این راستا با همه توان وارد شده و مسؤولان نیز با اتحاد در جهت برخورد با انحرافات و توطئه ها تلاش کنند.

 

حجت الاسلام جباری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که بهشهر از جمله شهرهای اثرگذار در استان و منطقه است، گفت: مسؤولان ولایتمدار ما نیز باید در جهت بالندگی این شهر تلاش کرده و بدانند شهر با مچ گیری ها پیشرفت نمی کند بلکه پیشرفت و ترقی در گرو اتحاد و همبستگی است.

 

فرماندار بهشهر نیز در این جلسه با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان در بحث حوادثی و تملک دارایی و اعتبارات نمایندگان اظهار داشت: امسال 31 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اختصاص یافته که این اعتبارات در سال گذشته 13 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده که تنها دو میلیارد تومان ان تخصیص یافته بود.

 

محمد تقی نورزاد با بیان این که مهمترین مشکل ما اشتغال و بیکاری است، ادامه داد: بحث اشتغال و اقتصاد در دستور کار جدی ما قرار دارد تا شهرستان به جایگاه واقعی خود همچون گذشته برسد و اشتغال زایی مناسبی در شهرستان ایجاد شود./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات