۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۲۲۹۳۸۳
حجت الاسلام والمسلمین رمضانی:

افرادی که با فتنه مرزبندی نکرده اند لیاقت حضور در دولت را ندارند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با تقدیر از عملکرد مجلس در مقابله با فتنه و فتنه گران، گفت: مجلس همیشه باید نسبت به فتنه حساس باشد و مرز خود را با فتنه‌گران و کسانی که نسبت به فتنه نگاه معمولی دارند مشخص کند.
حجت‌الاسلام والمسلمين حسن رمضاني

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رمضانی شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، صریح ترین و شفاف ترین پیام مجلس در عدم رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم را خط قرمز دانستن فتنه ذکر کرد.

 

حساسیت مجلس نسبت به فتنه‌گران ستودنی است

 

وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر این‌که فتنه خط قرمز ما است، اظهار داشت: مجلس همیشه باید نسبت به این مسأله حساس باشد و مرز خود را با فتنه‌گران و کسانی که نسبت به فتنه یک نگاه معمولی دارند مشخص کند.


حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی با بیان این‌که فتنه‌گران در سال 88 حوادث تلخی را به وجود آورده و به نظام اسلامی اتهام وارد کردند، گفت: فتنه گران با این اقدام خود چهره نظام مقدس اسلامی را خدشه دار کردند.


شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی افزود: اگر به فتنه و حواشی آن اعتقاد داریم باید در تصمیم گیری‌ها به گونه‌ای عمل کنیم که آبروی نظام اسلامی در سرتاسر عالم حفظ شود.


استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که تمام نصوص در باب جانشینی حضرت علی(ع) به نفع ایشان بود اما از حق مسلم خود گذشتند، ابراز کرد: امام علی(ع) با آنکه می‌توانست علیه حکومت اقدامی انجام دهد به خاطر حفظ اسلام با مسؤولان وقت همکاری کرد و هرگونه فتنه‌ای که بر اثر قیام احتمالی ایشان ممکن بود به وجود بیاید را در نطفه خفه کرد.

 


وی تأکید کرد: فتنه گران از یک حق موهوم دم زدند و بر اساس همین حق موهوم، نظام ملکوتی و الهی ما را که با اخلاص امام راحل تشکیل و با خون پاک شهدا آبیاری شده بود در عالم لکه دار کردند.

 

کسانی که با فتنه‌گران مرزبندی نکرده لیاقت حضور در دولت را ندارند


حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی با بیان این‌که انتخابات سال 88 می‌توانست نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی باشد، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات سال 88 می‌توانست مشکلات داخلی و خارجی ما را حل کند اما متأسفانه فتنه گران با اتهامات ناروا بر مشکلات افزودند و گره‌ای بر گره‌های نظام اضافه کردند.


شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی با اشاره به این‌که طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه باید مرز خود را با فتنه مشخص کنند، افزود: کسانی که با فتنه گران مرز بندی نکرده و خود را از آنها جدا نکنند لیاقت این را که در مجموعه دولت باشند و به نفع ملت کاری را انجام دهند، ندارند.

 

عمل رییس جمهور با سخنانش متفاوت است


وی در واکنش به سخنان رییس جمهور مبنی بر این‌که دولت به دنبال لجبازی با مجلس نیست، گفت: این سخنان رییس جمهور جای تعجب دارد چون با عمل وی منافی است.


استاد حوزه علمیه با بیان این‌که نباید برای پیشبرد اهداف خود حقایق را نادیده بگیریم، اظهار داشت: دولت باید از مسامحه، سهل انگاری و نادیده گرفتن حقایق پرهیز کند.


حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی خاطرنشان کرد: رییس جمهور در موضع‌گیری‌های داخلی و خارجی و حتی شعارهای انتخاباتی خود از شعار هدف وسیله را توجیه می‌کند، استفاده می‌کند.


شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی اظهار نظر و نقد دولت را متفاوت از تخریب خواند و افزود: تا زمانی که رهبر معظم انقلاب مؤید این دولت و رییس جمهور هستند همه موظف به کمک و پشتیبانی دولت هستیم تا مشکلات کمتر شود./927/ت302/ج

ارسال نظرات