۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۲۲۹۶۰۰
مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان:

بانوان با حفظ حجاب و عفاف پیام عاشورا را به جهان برسانند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: زنان جامعه ما باید با حفظ حجاب و عفاف خود، پیام حماسه عاشورا که احیای امر به معروف و نهی از منکر بود را در جامعه ترویج و آن را به آیندگان نیز انتقال دهند.
حجت الاسلام محمدرضا صادقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان این که حضرت زینب(س) بهترین و بزرگترین الگوی زنان مسلمانان در تمام امور هستند گفت: حضرت زینب(س) با شهامت و صبوری و بردباری به دفاع از حق و حقیقت پرداخت و پیام حماسه حسینی را با رساترین و شیواترین بیانات در گوش تاریخ طنین انداز کرد.



وی تصریح کرد: زنان و دختران جامعه امروز ما باید با تأسی از حضرت زینب(س) از ارزش های اسلامی و الهی و انقلابی دفاع کنند و اجازه ندهند که دشمنان، ضد ارزش ها و ناهنجاری ها را در جامعه ترویج دهند.



مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: زنان جامعه ما باید با حفظ حجاب و عفاف خود، پیام حماسه عاشورا که احیای امر به معروف و نهی از منکر بود را در جامعه ترویج دهند و آن را به آیندگان نیز انتقال دهند.



حجت الاسلام صادقی افزود: در راستای تبیین سیره و شخصیت حضرت زینب(س)، تبیین فلسفه قیام عاشورا و تجلیل از مادران شهدا به ویژه شهدای حرم حضرت زینب(س) همزمان با دوازدهمین روز از محرم حسینی، همایش رهروان زینبی امروز «15 آبان» در 40 امامزاده شاخص استان و آستان مقدس امامزاده زینبیه در اصفهان برگزار می شود.

 


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در این همایش که با حضور سخنرانان برجسته کشوری برگزار می شود، مداحان در رثای شهدای کربلا به مدیحه سرایی می پردازند و نوای لبیک یا زینب طنین انداز می شود.

 


وی با اشاره به نقش پررنگ زنان در خلق حماسه عاشورا گفت: زنان جامعه اسلامی ما باید همچون سال های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تأسی از اهل بیت(ع) و صبر زینب وار در برابر مصائب برای ترویج ارزش های اسلامی و الهی تلاش کنند./939
/د102/ب4

ارسال نظرات