۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۲۲۹۶۳۰
کارشناس مسائل سیاسی:

فرق ضاله به دنبال تفرقه میان شیعه و سنی هستند

خبرگزاری رسا ـ بهادری گفت: فرقه افراطی شیرازی‌ها نیز مانند وهابیت به دنبال تفرقه‌افکنی و راه‌اندازی جنگ بین مذاهب در کشورهای اسلامی است.
داعش


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، میرابراهیم بهادری، کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک خاورمیانه امروز در نشست سیاسی فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه کوثر سپاه غدیر تبریز با بیان این‌که تحرکات اخیر دشمنان با استفاده ابزاری از گروهک‌های تروریستی در راستای خدشه‌دار کردن چهره حقیقی اسلام ناب است، اظهار داشت: با وجود این‌که حدود 14 قرن از دشمنی مخالفان اسلام می گذرد، اما همچنان اسلام پاسخگوی نیازهای بشری است.


وی با اشاره به این‌که استکبار تلاش دارد با علم کردن اسلام آمریکایی با نام وهابیت، اسلام ناب محمدی(ص) را مخدوش کند، خاطرنشان کرد: امام راحل بارها نسبت به ترویج اسلام آمریکایی از سوی اجانب در منطقه هشدار داده بودند، گذشت زمان نشان می‌دهد که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نسبت به مواضع و نقشه‌های شوم دشمنان آگاهی کامل داشتند.


بهادری با تأکید بر نقش عربستان سعودی در ترویج فرقه ضاله وهابیت در منطقه افزود: هدف فرقه هایی همچون وهابیت با سازماندهی آمریکا از بین بردن اسلام واقعی و ایجاد تفرقه میان مسلمانان در چند سال اخیر بوده است، البته روشنگری علما و مرجعیت شیعه همواره آنان را ناکام گذاشته است.


کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک ادامه داد: از سوی دیگر هدف گروهک تروریستی داعش با حمایت تمام عیار غرب به ویژه آمریکا در چند سال گذشته، براندازی حکومت سوریه بود، چراکه سوریه در خط مقدم مقاومت اسلامی و مقابله با فرقه‌های ضاله بوده است، البته مقاومت اسلامی این کشور نقش بسزایی در مقابله با نفوذ قدرت های غربی و صهیونیستی در کشورهای اسلامی داشته است.


وی با اشاره به این‌که هدف دیگر غرب از حمایت گروهک تروریستی داعش، راه‌اندازی جنگ میان فرق به ویژه شیعه و سنی است، خاطرنشان کرد: آنچه که امروز جوامع اسلامی به شدت نیازمند آن هستند، وحدت، بصیرت و آگاهی نسبت به توطئه‌ها و فتنه‌های جدید دشمنان اسلام است.


بهادری در بخش دیگری از سخنان خود به اهداف جریان انحرافی شیرازی در براندازی نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: هدف این خاندان در ماه محرم نفوذ در هیأت های حسینی و خط‌ ‌دهی به مداحان و حتی روحانیت بوده است، اما خوشبختانه در این مسیر نیز ناکام بوده اند.


کارشناس مسائل سیاسی با بیان این‌که این فرقه افراطی نیز مانند وهابیت به دنبال تفرقه‌افکنی و راه‌اندازی جنگ بین مذاهب در کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: جریان شیرازی‌ها در برخی کلان‌شهرها دفاتری با عناوین مختلف برای تحریف اسلام و تفرقه میان مسلمانان راه‌اندازی کردند که البته با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) کاری از پیش نمی‌برند.


وی در پایان در خصوص جریان اسید پاشی اخیر در اصفهان نیز گفت: این جریان بهانه‌ای شد تا برخی فرصت‌طلب‌های جبهه دشمن برای لغو تصویب قانون حمایت از امر به معروف و نهی از منکر در مجلس تلاش کنند، که متأسفانه برخی در داخل با تهمت های ناروا به بسیج و قشر حزب اللهی جامعه به دنبال فتنه‌انگیزی هستند./935/پ202/ب3

ارسال نظرات