۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۳۰۳۷۳
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

صیانت از انقلاب اسلامی در گرو پربار کردن نظام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صیانت از نظام و انقلاب اسلامی را در گرو پربار کردن نظام دانست و با تأکید بر این که پربار کردن نظام با تنبلی، سستی و خمودگی محقق نمی شود، کار و تلاش بی وقفه و مجدانه را تنها راه پربار کردن نظام در همه عرصه ها دانست.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز، در جمع برخی از مدیران اجرایی شهرکرد، کار و تلاش مستمر و مداوم را یکی از ضرورت ها و نیازهای اساسی امروز نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
 
امام جمعه شهرکرد با بیان این که هر کس امروز بر کار و تلاش خود بیافزاید به نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده است، تأکید کرد: هر کس در هر جایگاهی چه تبلیغی، فرهنگی، علمی، تجاری، اقتصادی، اداری و زراعی باید بر کار و تلاش خود بیافزاید.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام، صیانت از نظام و انقلاب اسلامی را در گرو پربار کردن نظام دانست و با تأکید بر این که پربار کردن نظام با تنبلی، سستی و خمودگی محقق نمی شود، کار و تلاش بی وقفه و مجدانه را تنها راه پربار کردن نظام در همه عرصه ها دانست.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که امروز هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید وظایف و مسؤولیت های محوله را به زیبایی هر چه بیشتر انجام بدهند، تصریح کرد: امروز هیچ کس نباید در انجام کار و تلاش آرام و آرامش داشته باشد بلکه به هر طریقی که می تواند برای خود کار بتراشد؛ چرا که نظام به این چنین روحیه ای نیازمند است.
 
این مقام مسؤول با تأکید بر این که ما باید به دنبال کار و تلاش برویم نه این که کار به سراغ ما بیاید، رضای خدای متعال را در این چنین روحیه ای دانست و گفت: خدای متعال به این چنین روحیه و فرهنگی نمره قبولی خواهد داد و استحکام و برکت در امور ایجاد خواهد کرد.
 
وی با بیان این که اگر نظام در همه عرصه ها استحکام پیدا کند، دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: اگر پایه های نظام سست و ضعیف باشد، به یقین دشمنان آسیب خواهند زد اما اگر پایه ها محکم و استوار باشد، هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین نکونام استحکام پایه های نظام را در گرو کار و تلاش مجدانه و بی وقفه دانست و تأکید کرد: باید هر کس که در هر جایگاه و موقعیتی قرار دارد نقش و مسؤولیت خود را به خوبی ایفا کند./9457/پ202/ب2
ارسال نظرات