۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۳۱۱۳۴

فعالیت بیش از 20 مبلغ در شهرستان دورود

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی دورود گفت: ۱۵۰گفتمان دینی در دهه نخست محرم در مدارس این شهرستان با حضور 23 مبلغ دینی برگزار شد.
فعالیت بیش از 20 مبلغ در شهرستان دورود

حجت‌الاسلام محمدرضا تقویان، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری 150 گفتمان دینی در مدارس این شهرستان بیان داشت: این گفتمان ها با حضور 23 مبلغ بومی و غیر بومی برگزار شدند. 

وی افزود: این گفتمان ها در راستای پاسخگویی به نیاز جوانان، رفع شبهات و ترویج فرهنگ عاشورایی، دهه نخست محرم با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان دورود در مدارس این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام تقویان بیان مسائل امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، دین و زندگی را از دیگر موضوعات برگزاری گفتمان های دینی در مدارس بیان کرد.

وی با اشاره به این که دشمن از راه‌های گوناگونی برای ضربه زدن به اعتقادات نسل جوان استفاده می کند، تأکید کرد: برای مقابله با آنها ما نیز باید از راه‌های گوناگونی استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام تقویان در ادامه نقش مبلغان را در برگزاری گفتمان های دینی بسیار اثر گذار دانست و افزود: این گفتمان ها نقش بسزایی در سعادتمندی جامعه دارند.

رییس تبلیغات اسلامی دورود در ادامه یادآور شد: موضوعات مطرح شده در گفتمان های دینی بر اساس نیازهای جامعه تعیین می شود.

حجت‌الاسلام تقویان تصریح کرد: در راستای اثر گذاری گفتمان های دینی در ترویج معارف و سبک زندگی اسلامی، باید این گفتمان ها با زبان و موضوعاتی جذاب که مورد نیاز نسل های جوان کشور است، برگزار شود./9459/ت303/ب

ارسال نظرات