۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۳۱۷۹۴
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:

پیوند عمیق با ولایت از مهم‌ترین شاخصه‌های بسیج است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که بسیج برای کشور ما برکات زیادی داشته است، گفت: پیوند عمیق با ولایت از مهم‌ترین شاخصه‌های بسیج است.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، صبح امروز، در جلسه شورای اداری که در استانداری لرستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج دایرة المعارف انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سخنان امام(ره) که از بسیج به‌عنوان میقات پابرهنگان یاد کرده است، افزود: خداوند متعال بسیجیان را به نام صدا زده است.

کشکولی با بیان این که بسیج عمرش را وقف انقلاب و اسلام کرده است، عنوان داشت: از مهم‌ترین شاخصه‌های بسیج پیوند عمیق با ولایت، عدالت‌طلبی، ایمان و اخلاص است.

وی ظلم‌ستیزی، مردم‌داری، تواضع و فروتنی، مبتکر، خلاق، شجاع و شهادت‌طلبی را از دیگر ویژگی های بسیج بیان کرد.

امنیت امروز در جامعه مرهون تلاش‌های بسیج است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که امنیت امروز در کشور مرهون و مدیون تلاش‌های بسیج و بسیجیان است، خاطرنشان کرد: بسیج هر جا احساس خطر کند و احساس کند خطری نظام را تهدید می‌کند به صحنه می‌آید.

وی در ادامه بسیج را اکسیری دانست که در عرصه های گوناگون موفق عمل می کند و ابراز داشت: باید تفکر بسیجی را در جامعه تبیین کنیم.

کشکولی بسیجی بودن را یک تفکر، ماهیت و آرمان دانست و یادآور شد: هراس دنیا از ملت ایران به خاطر روحیه بسیجی ملت است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی، کمک به اقشار آسیب‌پذیر، محرومیت‌زدایی و حلقه‌های صالحین از جمله فعالیت‌های بسیج استان لرستان است./9459/پ202/ب

ارسال نظرات