۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۲۳۱۸۶۲
نماینده خبرگان رهبری:

نباید به بهانه اعتدال مؤمنین را کنار زد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری با بیان این‌که وکلای ملت به وظیفه شرعی، قانونی و ملی خود توجه دارند، خاطرنشان کرد: افرادی که با ارزش‌های اسلامی و ولایت زاویه دارند هیچ‌گاه نمی‌توانند رأی اعتماد مجلس را بگیرند.
آيت الله شبستري


آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به اقدام مجلس در عدم رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی وزارت علوم اظهار داشت: اگر مسؤولان دانشگاهی با اسلام و ولایت زاویه داشته باشند، استکبار از فضای علمی دانشگاه ها سوء استفاده خواهد کرد.


وی افزود: سؤالی که از دولت وجود دارد این است که چرا با وجود شخصیت های علمی و مؤمن در کشور دنبال اشخاصی می روند که در فتنه 88 دخالت داشته اند و با ولایت و ارزش های اسلامی زاویه دارند، مگر در کشور با قحطی اساتید و شخصیتهای علمی مواجه هستیم.


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که مجلس و وکلای ملت به وظیفه شرعی، قانونی و ملی خود توجه دارند، خاطرنشان کرد: افرادی که سوابقی در فتنه دارند و با ارزش‌های اسلامی و ولایت زاویه دارند هیچگاه نمی توانند رأی اعتماد مجلس را بگیرند، دولت توجه داشته باشد که این مسأله انعکاس بدی هم در داخل و هم در خارج پیدا می کند.


وی با بیان این‌که نباید به بهانه اعتدال مؤمنین را کنار زد، گفت: دولت سعی کند از افراد مؤمن و متخصص انقلابی استفاده کند، انتظار داریم دولتی که از اعتدال سخن می گوید و شعار تدبیر دارد، از تمامی ظرفیت‌های موجود در نظام برای بهبود وضعیت کشور بهره جوید.


امام جمعه تبریز با بیان این‌که دانشگاه های کشور در تمام ادوار به ویژه در شرایط فعلی با هجمه گسترده فرهن
گی و سیاسی مواجه بوده‌اند، افزود: دشمن امیدی به تهاجم از راه نظامی، اقتصادی ندارد، از این رو به سمت تهاجم فرهنگی گرایش یافته و ایمان جوانان دانشجو را هدف قرار داده است./935/ت302/ف

ارسال نظرات