۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۳۱۹۵۴
مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

امنیت کشور مرهون روحیه و تفکر بسیجی است

خبرگزرای رسا ـ حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این‌که امنیت کنونی کشور مرهون روحیه و تفکر بسیجی است، گفت: امروز شجره طیبه بسیج به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و خدمتگزار صادق و خالص نظام، به سرمایه بزرگ کشور تبدیل شده است.
حجت‌الاسلام علي انتظاري، امام جمعه جلفا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه جلفا با بیان این‌که راه‌حل تمامی مشکلات اقتصادی توافق هسته‌ای با روه 5+1 نیست، اظهار داشت: این‌که عده‌ای بنشینند و تنها منتظر نتیجه مذاکرات هسته‌ای باشند، خلاف مبانی اقتصاد مقاومتی است.

 


وی با بیان این‌که باید متکی به توان داخلی و بهره‌مندی از استعداد ایرانی در رفع مشکلات اقتصادی جامعه باشیم، خطرنشان کرد: دولت نباید در اداره امور کشور از نیروهای مردمی غافل شود، چراکه با وجود بهره مندی دولت از کابینه توانمند، این امر به تنهایی کافی نیست، اقتصادی که مردمی و در اختیار بخش خصوصی باشد، به نفع نظام است.

 


حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر این‌که دولت هیچگاه تاجر خوبی نبوده است و تنها باید به وظایف نظارتی خود در این عرصه عمل کند، تصریح کرد: اتکا به پشتوانه مردمی در اداره کشور کارآیی نظام قدرت و اقتدار دولت را ارتقاء بخشیده و مردم را در حل مشکلات همراه می سازد.

 


امام جمعه جلفا در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بهره‌مندی از ظرفیت بسیج برای رفع مشکلات اقتصادی کشور ضرورتی مهم در مقطع کنونی به شمار می رود، سپردن برخی امور به بسیج باعث حل بسیاری از مشکلات شده و این امر در ادوار مختلف به اثبات رسیده است.

 


وی در ادامه با اشاره به این‌که امنیت کنونی کشور مرهون روحیه و تفکر بسیجی است و نباید از قدرت و نقش نیروهای بسیجی غافل شد، افزود: امروز شجره طیبه بسیج به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و خدمتگزار صادق و خالص نظام، به سرمایه بزرگ کشور تبدیل شده است.

 


همچنین محمد حسن نژاد، نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی امروز در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه جلفا اظهار داشت: تعامل سازنده مجلس و دولت برای برخی ها غیرقابل تحمل است، از این رو با طرح مسایل بی پایه و اساس درصدد ایجاد فاصله بین دولت و مجلس هستند.

 


وی با اشاره به رأی منفی مجلس به وزیران پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت علوم خاطرنشان کرد: نظر وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی دلیلی بر وجود اختلاف بین مجلس و دولت نیست، چراکه بر خلاف دوره های قبلی بیشترین رکورد رای اعتماد مجلس به کابینه دولت در دولت یازدهم اتفاق افتاده است.

 


حسن‌نژاد با تأکید بر این‌که بر روابط حسنه میان دولت و مجلس برقرار است، افزود: حساسیت ویژه نمایندگان مردم به مسایل اساسی کشور به خصوص مسأله امر به معروف و نهی از منکر بهانه و دستاویزی برای برخی در طرح مسایل اختلاف‌زا شده است، باید دانست که همه نمایندگان در راستای دفاع از عزت ملت ایران و همسو با آرمان های نظام گام بر می دارند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات