۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۳۲۰۷۴
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبرداد؛

فعالیت 35 مبلغ در مدارس بروجرد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری 250 گفتمان دینی در مدارس بروجرد با حضور 35مبلغ بومی و غیر بومی در این شهرستان خبرداد.
اعزام مبلغين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، صبح امروز، در تشریح فعالیت‌های تبلیغات اسلامی این شهرستان در ایام محرم  که در سالن جلسات تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: در ماه محرم 35 مبلغ بومی و غیر بومی به مدارس این شهرستان اعزام شد.

وی بیان داشت: 250 گفتمان دینی با موضوع محرم وبا حضور این تعداد مبلغ در مدارس شهرستان بروجرد برگزار شد.

حجت الاسلام جعفرپور ماه محرم را فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) دانست و افزود: برگزاری این گفتمان‌های دینی در تقویت باورهای دینی دانش‌آموزان و رفع شبهات فکری آنان بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به نیاز نسل جوانان به شرکت در گفتمان‌های دینی عنوان داشت: برگزاری گفتمان‌‌های دینی مدارس از فعالیت‌های مؤثر دینی و فرهنگی تبلیغات اسلامی برای نسل جوان است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به این که این گفتمان ها با همکاری آموزش و پرورشبه خوبی برگزار شد، خاطرنشان کرد: برگزاری این گفتمان‌ها در پاسخ‌گویی به شبهات و مقابله با تهاجم نرم دشمنان نظام اسلامی بسیار مؤثر است.

حجت‌الاسلام جعفرپور عنوان داشت: این گفتمان‌های دینی با محوریت مشکلات و مسائلی را که جوانان در جامعه امروز با آن درگیر هستند برگزار شدند.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد در پایان افزود: تبیین فرهنگ عاشورا و هدف از قیام امام حسین(ع)، حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر و آثار مخرب ماهواره ها از جمله موضوعات برگزاری گفتمان های دینی در مدارس بود./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات