۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۲۳۲۴۸۸
امام جمعه شاهرود:

تفکر بسیجی و تکیه بر نیروی مردمی دشمن را مستأصل کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شاهرود گفت: بسیج و تفکر بسیجی چه در میدان نبرد حق علیه باطل و چه در عرصه مدیریت و خدمت با تکیه بر ایمان و نیروی آحاد ملت و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دشمنان کشور و نظام ما را مستأصل کرده است.
امام جمعه شاهرود در جلسه شوراي اداري شهرستان شاهرود جلسه شوراي اداري شهرستان شاهرود جلسه شوراي اداري شهرستان شاهرود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی، امام جمعه شاهرود امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور گسترده مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، روحانیان، فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: وجود روحیه بسیجی بین مردم ومسؤولان ما یکی از افتخارات ایران اسلامی است.

 

وی بسیج را شجره بالنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نامید و افزود: بسیج امروز همانند درخت تنومندی است که ما در تمامی عرصه‌های دفاع از ملت و انقلاب اسلامی و رشد و پیشرفت کشور بهره‌مندی از نیرو و تفکر آن را احساس می‌کنیم به ویژه در شرایط این روزها که دشمن از هیچ دسیسه‌ای برای ضربه زدن به جامعه و کشور ما روی گردان نیست.

 

امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: کشور اسلامی ما در شرایط کنونی دوران حساسی را پشت سر می‌گذارد، زیرا دشمن با تمام توان خود در عرصه جنگ نرم به دنبال فروپاشی نظام اجتماعی و تغییر و از بین بردن ارزش‌های اعتقادی ما است و در میدان‌های منطقه‌ای نیز تضعیف و از بین بردن یک به یک خاکریز‌های جبهه مقاومت را با هدف اصلی ضربه زدن به انقلاب اسلامی دنبال می‌کند.

 

فعالیت در عرصه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب ضروری است

 

منوچهر صادقی، مدیر کل امور اجتماعی استانداری سمنان نیز در این جلسه به موضوع اهمیت فعالیت در عرصه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب پرداخت و اظهار داشت: می‌توان گفت این دو مقوله امروز به پاشنه آشیل فرهنگ ما تبدیل شده و از این رو زنده و فعال نگاه داشتن ستاد صیانت از حقوق شهروندی عفاف و حجاب باید در سرلوحه کار مسؤولان قرار گیرد.

 

وی با تأکید بر علاقه مندی مجموعه استانداری سمنان جهت فعالیت در این حوزه بسیار تأثیر گذار و اشاره به بازدید‌های انجام شده در این زمینه از نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی به عنوان یکی از اقدامات خوب در این زمینه، گفت:  در این حوزه تاکنون اقدامات خوبی انجام شده اما انتظار و نیاز بسیار بیشتر است حال آنکه کم توجهی یا عدم توجه به موضوع عفاف و حجاب خاستگاه برخی دیگر از ناهنجاری‌ها در اجتماع به شمار می‌رود.

 

مدیر کل امور اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه حقوق شهروندی عفاف و حجاب یکی از اصلی‌ترین مقاصد و اهداف دشمن در تهاجم فرهنگی به ایران اسلامی و ملل مسلمان است، تصریح کرد: عدم توجه به این مسئله حیاتی تزلزل بنیان خانواده‌ها را به دنبال دارد و آثار آن در ازدیاد معضلاتی همچون طلاق، خودکشی، قتل‌های ناموسی و نظیر آنها، خود را نشان می‌دهد.

 

گفتنی است، تأکید بر بزرگداشت ایام سوگواری ماه صفر، لزوم بهره‌گیری از تفکر و نیروی بسیج در تمامی عرصه‌ها به عنوان یک نعمت و موهبت، حمایت از تیم مذاکره کننده کشورمان در مسئله هسته‌ای و توجه بیش از پیش مسؤولان و کارکنان ادارات به تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به مردم از نکات مهم تأکید شده در سخنان دیگر سخنرانان این جلسه بود./977/پ202/ب4

ارسال نظرات