۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۲۳۲۶۰۸
استاد حوزه علمیه بابل:

بسیج مظهر پیوند آحاد جامعه با ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که بسیج مظهر پیوند آحاد افراد جامعه با ولایت فقیه است، گفت: بسیج مکتبی ترین و البته مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی است.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه بابل امروز در مسجد تسکا بندپی غربی و در جمع بسیجیان این بخش از بسیج به عنوان هنری زیبا یاد کرد که در دل انقلاب متولد شد، گفت: امام راحل با تدبیر و هوشیاری دقیق از نیاز جامعه در آینده، مردم را در قالب بسیج سازماندهی کردند.

 

امام جمعه شهر خشرودپی با بیان این که بسیج مظهر پیوند آحاد افراد جامعه با ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: بسیج مکتبی ترین و البته مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی است.

 

استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که بسیج مظهر عظمت ملت ایران و مایه عزت و سربلندی کشور و نظام اسلامی است، تصریح کرد: پیشرفت های 35 ساله نظام اسلامی در سایه تفکر ارزنده و پویا بسیج حاصل شده است.

 

حجت الاسلام حاجی زاده به پیشرویی بسیجیان در همه عرصه های این نظام اشاره کرد و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری بسیج در یک جمله در همه عرصه های اساسی زندگی پیشرو بوده است.

 

وی به نیاز کشور در این دوران اشاره کرد و بر عزم بسیجیان برای شکستن موانع پیشرفت پرداخت و افزود: یکی از نیازهای اساسی کشور برای پیشرفت و جهش های بزرگ مسائل علمی است که بسیجیان باید در تولیدات علمی همواره پیشتاز باشند و جهادی عمل کنند.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این که دشمن از گسترش این تفکر ارزشمند هراسان است، ادامه داد: امروز این تفکر در لایه های مختلف این کشور نهادینه شده و در حال گسترش در دیگر کشورهای جهان است.

 

وی با اشاره به این که اگر این تفکر انقلابی در هشت سال دفاع مقدس نبود شرایط جنگ به گونه ای دیگر تغییر می کرد، تصریح کرد: فرزندان ایران اسلامی با بهره گیری از این تفکر بسیجی در برابر دشمنان انقلاب و نظام ایستادند و به پیروزی دست یافتند.

 

استاد حوزه علمیه بابل، بصیرت را لازمه عبور از فتنه ها برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیجی باید در بصیرت دینی پیشرو باشد و اجازه ندهد هیچ مانعی نظام اسلامی را تهدید کند.

 

وی با اشاره به هجمه های دشمنان در حوزه اقتصاد و ایجاد موانع در این عرصه برای کشور گفت: با توجه به محاصره اقتصادی دشمنان و تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران اسلامی، بسجیان باید با ترویج اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی، اقتصادی مبتنی بر آموزه های اسلامی را پیش روی خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام حاجی زاده زنده نگه داشتن روحیه جهادی را پس از دوران دفاع مقدس لازم دانست و تصریح کرد: هفته بسیج یک فرصت و بهانه ای برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در جامعه است.

 

وی آحاد ملت ایران اسلامی را بسیجی دانست و گفت: همه کسانی که در گفتمان نظام اسلامی و در خط ولایت فقیه قرار دادند بسیجی هستند./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات