۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۳۲۷۸۹
امام جمعه بابل:

دستاوردهای هسته ای کشور مرهون فرهنگ بسیجی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل، دستاوردهای بزرگ علمی کشور از جمله فناوری هسته ای را مرهون فرهنگ بسیجی دانست و تصریح کرد: ما دست آورد غنی سازی را از هیچ کشوری نخریده ایم بلکه این یک تکنولوژی بومی در کشور است که ماحصل حرکت در مسیر و فرایند فرهنگ بسیجی است.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در جمع خبرنگاران با بیان اهمیت و جایگاه بسیج خاطرنشان کرد: بسیجی عنصری با بصیرت، آگاه و ولایتمدار است که همه نگاه او به کلام خطوط ترسیمی از سوی رهبری است.

 

وی بصیرت را لازمه یک بسیجی ولایتمدار عنوان کرد و افزود: بصیرت به بسیجی اجازه انحراف از مسیر نمی دهد و این بصیرت است یک بسیجی را در خط ولایت نگه می دارد.

 

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل به الگوگیری تجربه شکل گیری بسیج در کشور در سایر کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: همین فرهنگ بسیجی است که سبب نجات مردم سوریه و عراق با تشکیل گروه های مقاومت مردمی شده است.

 

وی  ادامه داد: دسته هایی به نام المراتب که از همین نیروهای بسیجی و مردمی هستند در عراق موجب فتح و پیروزی های بزرگ شده اند که آخرین موفقیت آنها آزاد سازی شهر و پالایشگاه بیجی عراق است.

 

حجت الاسلام روحانی قدرت مردمی را عنصری تعیین کننده بیان و اذعان کرد: از روزی که نیروهای مردمی نیروهای بسیجی وارد شدند و خالصانه با مقداری از تجهیزات و امکانات ساده بزرگترین فتح را به وجود آوردند.

 

امام جمعه بابل، بصیرت و حرکت بسیجی را در عراق و سوریه ادامه راه فرهنگ بسیجی ملت ایران دانست و افزود: چیزی که فرهنگ بسیجی را به مردم سوریه و عراق تعلیم داد، زحمات و تلاش های ملت ایران بود و همان مدلی که پیامبر گرامی اسلام به همه افراد و اشخاص تعلیم می داد.

 

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل، قدردانی از فرهنگ بسیجی را از همگان خواستار شد و گفت: باید از فرهنگ بسیجی قدر دانی شود و این فرهنگ برای نسل های جدید جامعه تبیین شود.

 

استاد حوزه علمیه بابل با انتقاد از بی رمقی در برخی پایگاه های بسیج خاطرنشان کرد: فرهنگ مقاومت و تربیت در بستر بسیج مردمی بود که امروز ما را در جایگاه های بزرگ علمی و پیروزی های بزرگ قرار داده است.

 

وی دستاوردهای بزرگ علمی کشور از جمله هسته ای را مرهون فرهنگ بسیجی دانست و تصریح کرد: ما دست آورد غنی سازی را از هیچ کشوری نخریده ایم بلکه این یک تکنولوژی بومی در کشور است  که ما حصل حرکت در مسیر و فرایند فرهنگ بسیجی است/1313/پ202/ب1

ارسال نظرات