۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۲۳۲۸۱۰

برگزاری دومین گردهمایی سالانه مدیران ستاد اقامه نماز

خبرگزار رسا ـ دومین گردهمایی سالانه مدیران ستادی و استان‌های ستاد اقامه نماز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در مرکز فرهنگی آموزشی سازمان نهضت سواد آموزی برگزار شد.
ستاد اقامه نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین گردهمایی سالانه مدیران ستادی و استان‌های ستاد اقامه نماز چهارشنبه پنجم آذر در مرکز فرهنگی آموزشی سازمان نهضت سواد آموزی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی و دکتر محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز و با هدف تبیین برنامه ها، رویکردها و اعلام سیاست های جدید ستاد برگزار شد.

 

در شروع این گردهمایی آیین تجلیل و تکریم قائم مقام سابق ستاد حجت‌الاسلام کلباسی و معارفه قائم مقام جدید ستاد از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی صورت گرفت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی با تجلیل از زحمات و خدمات صورت گرفته به معرفی توانمندی‌ها و سوابق دکتر محمود مظفر قائم مقام ستاد پرداخت و گفت: می‌دانیم حق برگزاری و اقامه نماز در کشور نیاز به تلاش‌های بسیاری دارد که امید است با مدیریت خلاق وی و همکاری مدیران و کارکنان ستاد شاهد تحولات و گامهای مهمی در گسترش ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز باشیم.

 

در ادامه محمود مظفر ضمن ارج نهادن به فعالیت‌های انجام شده در سنوات گذشته، به تبیین برنامه ها و اعلام سیاست های خود در ترویج و توسعه فرهنگ نماز پرداخت و گفت: محور تحول و نوآوری با رویکرد مدیریت جهادی باید در رأس برنامه‌های ستاد باشد.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در گذشته ادامه داد: سال‌های گذشته فعالیت های خوبی در حوزه نماز انجام شده هرچند که هنوز هم نتوانسته‌ایم حق نماز را در جامعه اسلامی ادا کنیم.

 

مظفر عملیاتی کردن پیام‌های مقام معظم رهبری به اجلاس‌های سراسری نماز تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را از اهم رئوس برنامه های خود معرفی کرد و گفت: توجه ویژه به ظرفیت رسانه ملی در امر ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز  با استفاده از ابزار هنر، فیلم، پویانمایی، توجه ویژه به سازمان‌های مردم نهاد و توسعه و تقویت یاوران نماز، توجه ویژه به مرکز تخصصی نماز، تلاش برای تصویب قوانین مورد نیاز در مجلس و دولت، توجه ویژه به فرهنگ سازی نماز در فضای مجازی، تولید محصولات آموزشی برای اقشار خاص، تقویت سیستم ارتباطات برون سازمانی، روابط عمومی و اطلاع رسانی از جمله سرفصل‌های برنامه ارائه شده بنده است.

 

در بخش دیگری از این گردهمایی مدیران استانی ستاد به بیان نقطه نظرات خود پیرامون برنامه‌های ستاد پرداختند و نظرات و پیشنهادات خود را در جهت تعالی فرهنگ نماز ایراد کردند./9591/

ارسال نظرات