۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۳۲۹۴۷
استاد حوزه علمیه تبریز:

تفکر بسیج سرمایه‌ای ارزشمند از مکتب عاشورا است

خبرگزاری رسا ـ جانشین ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: بسیجیان با تکیه بر مکتب عاشورا و ولایت، در عرصه های مختلف بارها خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب شده‌اند.
حجت الاسلام عبدالرحيم سرايي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در بسیجیان شهرستان هریس با تأکید بر این‌که بسیجیان بازوی ولایت و یاور راستین اسلام و انقلاب هستند، گفت: فرهنگ بسیج، نهراسیدن از دشمنان و مقاومت با تکیه بر مکتب عاشورا و ولایت است.


وی با اشاره به این‌که بسیجیان بازوی ولایت و یاوران راستین اسلام، انقلاب و رهبری هستند، ادامه داد: بسیجیان مخلص و ولایتمدار در طول سال ها در عرصه های مختلف ایثار و شهادت بارها آرمان های متعالی اسلامی و انقلابی را با خلق حماسه های بزرگ، معنا کرده و در تاریخ ماندگار کردند.


جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که بسیجی واقعی هیچگاه از مقاومت اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کند، ادامه داد: بسیجیان با تکیه بر مکتب عاشورا و ولایت، در عرصه های مختلف بارها خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب شده و نشان دادند که تفکر بسیجی نقطه عطف و سرمایه ای گرانبها از عاشورا دارد.


وی با اشاره به این‌که تفکر بسیج به الگوی ملت های آزاده در منطقه و جهان تبدیل شده و این تفکر بارها عزت، اقتدار و مقاومت در عرصه های مختلف را به جهانیان ثابت کرده است، گفت: اکنون استکبار جهانی با وجود تحریم ها و تهدیدها، در برابر قدرت و ایستادگی ملت بزرگ و بسیجیان ایران اسلامی به زانو درآمده است.


حجت الاسلام سرایی با اشاره به این‌که بسیج یعنی روح آزادگی، استقلال و تسلیم نشدن در برابر خواست های حقیر دشمنان است، افزود: بسیج نهادی مردمی از بطن مردم و برای مردم و از نعمت های الهی بوده و مظهر عشق، ایمان و مجاهدت برای سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی بوده است.


جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود پیام شهدا برای ملت ایران را دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و افزود: امروز دشمن میلیاردها دلار هزینه می کند تا در دین مبین اسلام و اسلام ناب محمدی انحراف ایجاد کند و در این راستا بیش از 20 شبکه تلویزیونی با نام اهل بیت(ع) راه اندازی کرده اند.


وی با اشاره به این‌که مقاومت یعنی پیروزی و عقب نشینی یعنی شکست، گفت: مقاومت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان به پیروزی ختم خواهد شد، که این یک قاعده اثبات شده در انقلاب اسلامی است، اگر در برابر دشمن و تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی‌اش کوتاه آئیم، به یقین ذلت را پذیرفته‌ایم./935/پ202/ب3

ارسال نظرات