۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۲۳۲۹۵۴
آیت الله علم الهدی در گفت و گو با رسا:

فرهادی وزارت علوم را از مسائل سیاسی و حاشیه ای دور نگه دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به رأی اعتماد مجلس به فرهادی وزیر علوم، گفت: امیدواریم ایشان با استفاده از تجربیات خود مشکلات را حل کرده و سیاسی بازی ها و موضع گیری های جناحی این وزارت را کم کنند.
فرهادي وزير علوم آيت الله علم الهدي

آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد مقدس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: امیدواریم آقای فرهادی که قبلا هم در وزارت علوم و هم در وزارت بهداشت مشغول بوده اند و وزیر فرهنگ و آموزش عالی نیز بوده اند، با استفاده از تجربیات شان و با توجه ارتباط و علاقه شان به مقام ولایت در این منصب موفق باشند و مشکلات را حل کرده و سیاسی بازی ها و موضع گیری های جناحی این وزارتخانه را کم کند.

 

امام جمعه مشهد در پاسخ به سوال خبرنگار رسا مبنی بر این که اولویت هایی که با توجه به اوضاع فرهنگی امروز دانشگاه ها، وزیر جدید باید به آن توجه کند چه مسائلی است، افزود: باید فضای دانشگاه فضای آماده و مجهز مناسبی برای پیشرفت علم و فناوری باشد چرا که این پیشرفت عاملی است تا دشمن بر ما مسلط نشود و اگر پیشرفت نکنیم مشکلات نظام حل نخواهد شد.

 

وی با اشاره به دو مولفه ای که پیش از این در خصوص وزیر علوم تراز انقلاب مطرح کرده بود، اظهار کرد: ما نمی دانیم که ایشان این دو مولفه را دارند یا خیر، اما دعا می کنیم داشته یاشند./820/ت302/ج

 

 

ارسال نظرات