۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۳۳۰۴۴

دیدار جمعی از خواهران بسیجی بوشهر با خانواده شهید هندی زاده

خبرگزاری رسا ـ جمعی از خواهران بسیجی بوشهر با خانواده شهید قاسم هندی زاده دیدار کردند.
دیدار جمعی از خواهران بسیجی بوشهر با خانواده شهید هندی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، جمعی از خواهران بسیجی مدرسه علمیه الزهرا(س) بوشهر در سالروز تأسیس بسیج طلبه و دانشجو با خانواده شهید قاسم هندی زاده دیدار و گفت وگو کردند.

 

فاطمه مجاهد مسؤول پایگاه مقاومت بسیج طلاب الزهرا(س) بوشهر در این دیدار گفت: کفایت هندی زاده استاد حوزه و دانشگاه، جانباز و از نیروهای بسیجی فعال دوران دفاع مقدس است که از نخستین روزهای تشکیل بسیج به‌فرمان امام خمینی(ره) وارد صحنه خدمت و جهاد شده است.

 


وی افزود: کفایت هندی زاده در حال حاضر پاسدار نمونه بازنشسته می‌باشد که باوجود جراحات و آسیب‌های به یادگار مانده از زمان جنگ تحمیلی، همچنان در صحنه علم و تدریس در حوزه و دانشگاه، به جهاد مشغول است.

 

به گزارش رسا، در این دیدار خانم هندی زاده از خاطرات خود در زمان جنگ تحمیلی و رشادت‌های رزمندگان اسلام برای طلاب بیان کرد و طلاب را به تلاش و مجاهدت روزافزون در عرصه جنگ نرم و دفاع از حریم ولایت تشویق کرد.

 

هندی زاده خواهر شهید والامقام حاج قاسم هندی زاده است که در سال 1362 در یک عملیات جهادی به درجه رفیع شهادت نائل شد و همچنین همسر وی شهید محمد کرمی در همان سال 1362 در حین انجام مأموریت امربه‌معروف و نهی از منکر دچار سانحه تصادف شده و به رحمت ایزدی پیوستند./833/پ202/ب4

ارسال نظرات