۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۳۳۱۲۴
جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین:

بصیرت افزایی از اهداف اصلی بسیج است

خبرگزاری رسا ـ سردار فضلی گفت: بسیجیان باید خود را برای مقابله با تهدیدهای روز آماده کنند و با بصیرت‌افزایی و روشن‌بینی ابزار مناسبی برای مقابله با دشمن داشته باشند.
سردار فضلي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در البرز، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، در مرحله دوم رزمایش 10 هزار نفری بسیجیان استان البرز که پیش از ظهر امروز در منطقه عمومی لشگر عملیاتی سیدالشهدا(ع) حصارک برگزار شد، گفت: رشادت‌های و دلاوری های  بسیجیان در 8 سال جنگ تحمیلی انکار ناپذیر است و حضور با صلابت و مقتدر بسیجیان در دفاع مقدس بزرگترین آزمایش بسیجیان بود.
 
وی افزود: یکی از اهداف بزرگ بسیج و تفکر بسیجی مبارزه با ظلم و ستم است که این ایدوئولوژی بسیج در کشور به دیگر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی منطقه و جهان انتقال پیدا کرده است بنابراین کشورهای دیگر را به مبارزه و ایستادگی در مقابل استکبار و جنایت ها واداشته است.
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: تا زمانی که در این کشور بسیج و تفکر بسیجی وجود دارد آمریکا و کشورهای جنایت کار هیچ غلطی نمی تواند بکند از این رو چشم نظام جمهوری اسلامی به بسیج و بسیجی است .
 
وی تصریح کرد: نیروی مخاص بسیجی در کشور به درستی توانسته سدی در برابر تحریم ها و مشکلات کشور باشد و بازویی پر توان و با اقتدار برای دفاع از تمامیت جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار، همیشه در صحنه است.
 
سردار فضلی به رشادت ها و جانفشانی های شهدای استان البرز اشاره کرد و بیان داشت: استان البرز با تقدیم شهدای گرانقدر در طول 8 سال جنگ نابرابر نشان داده است که استانی ولایت‌مدار و شهیدپرور است و رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و خانواده‌های شهدا نشان از ولایت‌مداری مردمان این استان دارد.
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: یک بسیجی باید به وظایف خود در قبال جامعه، شهدا واقف بوده و تنها رضای خداوند را در نظر داشته باشد و در این عرصه ایفای نقش کند از این رو باید خود را برای مقابله با تهدیدات روز آماده کنند و با بصیرت‌افزایی و روشن‌بینی ابزار مناسبی برای مقابله با دشمن داشته باشند.
 
وی با بیان این که بسیج در تمام عرصه های کشور افتخار آفرین بوده است گفت: امروز بسیجیان نه تنها در کشور بلکه در جهان اسلام با الگو قرار دادن راه و منش رزمندگان و شهدا خوش درخشیده و افتخار آفرین بوده اند.
 
سردار فضلی در پایان با اشاره به اولین دیدار مجمع عالی بسیج با مقام معظم رهبری یادآور شد: مقام معظم رهبری توصیه‌های در این دیدار به بسیجیان داشتند و احساس مسئولیت انسانی و الهی و بصیرت را مورد تأکید قرار دادند از این رو توجه به فرمایشات رهبری و دقت در آن وظیفه تمامی امت است./801/پ202/ب4
ارسال نظرات